aankopen - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Piet Vis - WaarBenJij.nu aankopen - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Piet Vis - WaarBenJij.nu

aankopen

Blijf op de hoogte en volg Piet

12 Juli 2014 | Nederland, Maasland

Vandaag met Sulima Lidy en André de laatste reisbenodigdheden aangeschaft nu nog wat oefenkilometers lopen en klaar boor de reis .
André loopt mee vanaf Leon en de meisjes volgen ons per auto.

  • 15 Juli 2014 - 11:13

    Martin En Corry Holtkamp:

    We snappen het Piet. Leuk dat je het e.e.a. hebt aangeschaft en nu nog heel veel oefenen.

  • 01 Augustus 2014 - 07:06

    Jolanda:

    Lieve Piet, wat een onderneming, dat is wat je tegen mij ook vaak zegt. Maar dit is er dus ook een!! Geweldig om dit te realiseren met doorzettingsvermogen. Maar natuurlijk ook hulde aan de dokter die jou je twee nieuwe heupen gaf!!!!

  • 04 Augustus 2014 - 16:01

    Ton Koene:

    Succes. Voor iemand met een zittend beroep is dit helemaal een topprestatie. Wij wensen je goed loop weer en geniet ervan. Groet Bep En Ton.

  • 04 Augustus 2014 - 22:03

    Gerard Wiegmann:

    Groot respect voor deze onderneming, Piet. En zoals je er nu bij staat ga je het zeker redden.
    Natuurlijk ook moeilijke momenten, maar vanuit Maassluis en ook Maasland gaan we je zeker steunen. En natuurlijk via deze site je avonturen lezen, wij kijken er naar uit. Goede reis alvast en houdt alles heel...!!!

  • 04 Augustus 2014 - 23:04

    Hans En Erna:

    Mooie uitdaging Piet. Veel plezier en succes.

  • 05 Augustus 2014 - 13:26

    Harry Koene:

    Nou grote vriend t gaat nu kriebelen denk ik....we volgen je piet maar ik spreek je nog vrijdag en zondag en als je terug bent kan ik misschidn beter golfen als jou want ik ga tuuk oefenen golf maatje wat denk jij.....maar ok jij kan beter lopen..... maar een ding ik zal je gezellig heid missen piet de komende weken......groetjes je golfmaat har

  • 06 Augustus 2014 - 19:22

    Marianne En Peet:

    Veel succes jongen!! We gaan je volgen

  • 07 Augustus 2014 - 20:00

    Hans:

    nog 4 nachtjes voor aanvang van de grote tocht
    zal er elke dag voor je zijn Twin H

  • 08 Augustus 2014 - 08:27

    Annet Vis:

    Hallo Ome Piet,
    Een goed weekend, en voor 11 augustus een goede reis en succes met de start van de Camino. Ik ga u volgen met mijn boek, uw schema en uw reisverslagen.
    Denk aan mijn schelp en aan mij bij etappe 21.
    Hartelijke groeten,
    Annet.

  • 08 Augustus 2014 - 11:20

    Hans Jan :

    Piet,

    met bewondering ga ik je volgen, heel veel sterkte en succes met deze wel heel bijzondere reis !

  • 09 Augustus 2014 - 14:03

    Jan En Kitty:

    Nog 2 nachtjes, en dan gaat t avontuur van start, Piet we wensen jou heel veel doorzettingsvermogen en moed toe, t is n hele tocht, maar ook heel mooi. Ga er vooral heel erg van genieten, we gaan je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maasland

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 628
Totaal aantal bezoekers 24558

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: