Los Arcos - Reisverslag uit Los Arcos, Filipijnen van Piet Vis - WaarBenJij.nu Los Arcos - Reisverslag uit Los Arcos, Filipijnen van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Los Arcos

Blijf op de hoogte en volg Piet

17 Augustus 2014 | Filipijnen, Los Arcos

Vandaag een warme dag en alleen gelopen in stilte van graanvelden die weer kaal zijn na de oogst
Om 6.50 vertrokken en kon al na een half uur rode wijn uit een fontein krijgen
Leek mij niet zo verstandig
Om 13.30 in Lis Arcos en een mooie Albergue uitgezocht met een kamer voor mij zelf , wat een luxe !
Morgen 33 graden en ik zie wel hoe ver ik kom

  • 17 Augustus 2014 - 20:07

    Sjaak Van Der Valk:

    Piet,
    ik heb van zwager jan jouw webpaina gehad voor het volgen van je reisverslag.
    ik wens je veel succes met de tocht en zal regelmatig op de website kijke voor het lezen van het verloop van de tocht.
    veel succes
    Groeten Sjaak vd Valk

  • 17 Augustus 2014 - 20:21

    Ben Vis:

    Hoi Piet,

    Leuk te lezen, veel succes en ik vroeg mij af of je onderweg naar je favoriete muziek kan luisteren.

    Groeten,
    Ben & Maaike.

  • 17 Augustus 2014 - 22:01

    Annet Vis:

    Hallo Ome Piet,
    De temperatuur is daar beter dan bij ons, maar met die warmte lopen petje af.
    Voor morgen weer succes.
    Groeten,
    Annet.

  • 18 Augustus 2014 - 12:18

    Gerard En Elly :

    Hallo Piet,

    Wij lezen met veel plezier jouw reisverhalen. Wat een barre tocht ben je aan het maken. Nu weer warm weer, wat op zich natuurlijk heerlijk is, maar om te lopen kost het veel energie. We hopen dat je lekker geslapen hebt in je luxe kamer, zodat je nu weer helemaal uitgerust weer op pad bent. Leuk om te lezen dat je zoveel verschillende mensen ontmoet en daarmee oploopt. Allemaal met de zelfde instelling en doel voor ogen. Prachtig! Veel succes voor de komende dagen en we kijken uit naar nieuwe berichten. Hartelijke groetjes vanuit een herfstig Maassluis. Gerard & Elly

  • 18 Augustus 2014 - 13:46

    Pig En Tineke:

    Hallo Piet,

    Leuk om je verslagen te lezen, toch best nog wel pittig met ongelijke wegen ,petje af man, leuk om zoveel verschillende mensen te ontmoeten en mee op te lopen.
    Veel succes verder en geniet ervan.

    Groeten,
    Tineke en Pig.

  • 26 Augustus 2014 - 12:00

    Johan:

    Wat een wereldreiziger; Frankrijk, Spanje, dagje Filipijnen! Bizar...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Los Arcos

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 24560

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: