Belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Belorado

Blijf op de hoogte en volg Piet

21 Augustus 2014 | Spanje, Belorado

Foto's

• 21 Augustus 2014 - 21:22

Ad En Ivonne:

Hallo Piet,
    we zijn zeer onder de indruk van wat je tot nu toe hebt gepresteerd, vandaag geen biertje gehad?
    We hopen dat de schrale plekken weer snel verdwenen zijn en wensen je een goed vervolg van de trip
    Zeer indrukwekkend denken we wat er gebeurd allemaal. gr van ons

• 21 Augustus 2014 - 22:03

Martin Holtkamp:

Toch weer leuk zo'n verslag. Zojuist Paula gesproken ook die was nieuwsgierig. We hebben haar vanavond de twee mailtjes (foto's) doorgestuurd. Wij hebben vanavond gezellig gegeten met onze vriend Piet Elsenga. Dat was zijn cadeau voor ons 50 jarig huwelijksjubileum. Slaap lekker en morgen fris weer op voor de volgende etappe. Martin en Corry

• 21 Augustus 2014 - 22:08

Cees En Carla Kloppenburg:

Hoi Piet,

Vandaag de C.D. bekeken van de voettocht naar Santiago van die twee jongens.
    Nu begrijpen we zo,n beetje wat jij allemaal tegen komt onder weg.
    Het is heel indrukwekkend en vind het geweldig wat je doet.
    De reisverslagen gelezen en we gaan je vanaf nu echt volgen.
    Heel veel succes en ik hoop,dat je niet te veel snurkers s,nachts tegen komt.
    Want een goede nachtrust lijkt me wel erg belangrijk.
    Zet hem op!!!

• 22 Augustus 2014 - 00:52

Henk Rost:

Piet, iedere dag volg ik jouw voetreis, erg indrukwekkend.Het moet toch een goed gevoel geven om te lezen hoeveel mensen jou hierbij steunen via dit medium, zo belangrijk om te weten dat je er niet allen voor staat .Ik wens jou nog veel kracht om deze tocht tot een goed einde te brengen. Heel veel sukses en vooral veel plezier tijdens jouw wandeltocht , groetjes uit Maassluis

• 22 Augustus 2014 - 09:45

Peter Van Der Burg:

Goedemorgen Pietje,

Zo te lezen hou je jezelf goed! ondanks wat slijtage en kleine mankementen..maar ok, af en toe rust nemen
    en met Aysa tussen de planken duiken is ook niet verkeerd, al is het maar om je bril te zoeken :-)
    Hoop dat je het volhoud tot Jacobus Piet ! heel veel sterkte nog en ook van Martha, Mandy en Michel.
    Opie en Opie zitten in Tirol, Sjakie is eindelijk afgereisd met Rietje...word vervolgd. Geniet van je mooie tochten in de natuur en zoals je zegt de heerlijke stilte....de rest van de wereld staat op z'n kop en je mist niets.....Carpe Diem !

• 22 Augustus 2014 - 12:13

Rita En Peter :

Hallo Piet
    Aan belangstelling geen gebrek zien wij ,wat is dat leuk om jou zo te volgen !
    Je hebt al aardig wat km. gelopen ,maar wat heb je nog een pokke eind te gaan ,wij weten zeker dat je het helemaal uitloopt .
    Voor nu in elk geval al PETJE af.
    De plekjes die er zijn gekomen goed inwrijven met de vaseline die Sulima je hebt meegegeven !
    Piet wij wensen je alle sterkte toe ,maar vooral doorzettingsvermogen .
    Nog een ruime week en je meisje is er ,ik wed dat je dan op vleugels loopt.
    uit gewoonte zeggen wij prettig weekend !
    liefs en groeten , PETER EN RITA

• 22 Augustus 2014 - 13:22

Ab Van Dijk:

Hoi Piet
    Net zoals de anderen vinden Ien en ik het heel fijn dat wij je op deze wijze kunnen volgen. We spreken je allemaal moed in om deze heel mooie (maar zware ) tocht tot een goed einde te brengen. Je kennende bestaat het woord opgeven niet. Wij hopen dat je ondanks enkele pijntjes de reis met veel plezier zal voortzetten. Vanmiddag komt Sulima nog even een kopje bij ons drinken.
    Groetjes vanuit de Merellaan, Maassluis