Hospital de Orbigo - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu Hospital de Orbigo - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Hospital de Orbigo

Door: Piet en André

Blijf op de hoogte en volg Piet

04 September 2014 | Mexico, León de los Aldamas

Zo de eerste dag met Andre op pad.
Na nog eenmaal een prima ontbijt in Parador en de meisjes gedag gezegd met Andre de paden op.
Niet de meeste aantrekkelijke etappe om te beginnen omdat er langs de weg gelopen moest worden,veel lawaai en geen mooie vergezichten.
Morgen na Astorga wordt het weer beter.
Na 22 km zaten de meisjes op het terras vol verwachting op ons te wachten en benieuwd hoe het Andre is vergaan.
Ik neem aan jullie ook?
Hieronder dan Andre z'n verslag.
Eindelijk ging Andre lopen,de eerste etappe viel niet helemaal mee.ik had te weinig gelopen met bepakking en dat was wel wennen . Maar goed het was wel een ervaring met al die mensen jong en oud die maar een doel hebben . Prachtig om te zien en mee te mogen maken. Ik hoop een volgend keer een nog betere reis te hebben afgelegd. Tot later.

  • 04 September 2014 - 17:29

    Cees & Gerda :

    Hoi Piet en André,
    Fijn dat jullie herenigd zijn, hopen dat jullie een geweldige tijd samen zullen beleven .
    Dat de voetjes het vol zullen houden, dan komt alles goed.
    Heel veel loopplezier.
    Cees en gerda

  • 04 September 2014 - 17:39

    Dilane:

    Hallo Piet en André.
    Fijn dat jullie bij elkaar zijn en ik wens jullie nog vele leuke kilometers toe.
    Groetjes aan jullie meisjes.
    Groeten uit een zonnig Maasland van Dilane.

  • 04 September 2014 - 18:37

    Arie:

    André, het streekvervoer heeft oneindig veel mogelijkheden om het wandelen te verlichten!


    gr,

    arie

  • 04 September 2014 - 19:58

    Harry:

    ha die piet en andre
    nou eindelijk samen!de dames hebben de zakken nu.... dus dat loopt wat lichter neem ik aan!
    ik weet natuurlijk niet of jullie gelijk op lopen!of dat piet er als n BONTE HAAS vandoor gaat!
    maar ik neem aan vandaag liepen jullie langs de weg,ok is niet leuk,maar met de dames ernaast rijden in je bmw piet altijd handig toch..zeker als t begint te plenzen
    nu weet ik ook wat BMW betekent
    BENEN MOETEN WANDELEN
    heel toepasselijk overigens
    ik zie t al voor me al de pelgrims in processie achter je auto piet
    nou dames bij n rotonde zou ik t wel weten 100keer rond dus....
    nou in holland is t heerlijk weer ....
    broer hans met de dames wezen varen....en naar verluid hadden die n werelddag
    en piet wij zoeken in rozenburg nog n sinterklaas...moest ff aan je denken
    voor t eerst n sint zonder nep baard
    nou heren nog drie weekjes zit t er op ....
    en zijn jullie al bij die berg geweest waar je je steen kan droppen .... wel keigaaf....
    nou piet en andre wens jullie heel veel succes toe
    geniet er ook van..en als de dames op n terrasje zitten gewoon voorbij lopen....
    want ja als je dat bonnetje moet betalen.... zou zonde zijn van je dag!
    piet,andre heel veel succes
    sulima lidie...geniet van t zonnetje en n wijntje
    en niet te veel drinken als t regent.....
    want je kan zo opgeroepen worden!!!
    successsssssssssssssss
    we denken aan jullieeeeeeeeeeeeeeee
    groetjes
    harry en therese

  • 04 September 2014 - 20:23

    Koene Jan :

    Goede avond Piet hier dan een berichtje van die andere Koene Jan wel te verstaan. Ik kan natuurlijk niet zo smeuïg verwoorden als Harry maar normaal kijkt mijn vrouw uit naar je stukjes en lees ze dan voor, voor mij (scheelt stroom). Maar vanavond was mrmrm en nog mrmrm van André en het was klaar. Ik begrijp dat wel want zoals je weet heb ik vroeger duiven gehad . En als die dan op een vlucht gingen zetten ik eerst zo een mannetje bij zijn vrouwtje en dan kroelde ze wat en net als die wou laten zien dat hij de baas was haalde ik hem weg en stuurde hem naar het buitenland .Nou Piet dan moest ik als hij daar losgelaten werd niet vergeten om het hok open te zetten want hij vloog door het raam heen. Dus ik snap dat je veel sneller heb gelopen en zeker geen tijd heb om lange stukken te schrijven maar toch hoop ik dat je morgen wat meer tijd vrij maakt voor het thuisfront veel plezier en geniet er van.

  • 04 September 2014 - 21:12

    Martin En Corry:

    Hallo allemaal, nu volstaan we niet meer door alleen maar Piet te berichten, dus het wordt voortaan "allemaal". Wij wensen Andre in het bijzonder veel sterkte toe hetgeen we onze bikkel Piet al vele keren eerder gewenst hebben. En ook de "meisjes" een fijne vakantie gewenst, geniet er maar lekker van dat geeft ook aan de "pelgrims" goede moed. Helaas heb we ook een minder prettig bericht. Afgelopen maandag zijn we bij de dokter geweest omdat Martin allemaal rode vlekken op zijn bovenlichaam kreeg. De dokter constateerde "gordelroos" en dat was geen prettige mededeling. Erg pijnlijk en zeer vermoeiend, dus veel slapen en vroeg naar bed. Genezing duurt ongeveer 3 weken dus hopelijk kunnen we gewoon naar Rome. Afwachten maar en nu na een week ziek zijn is het begin van herstel zichtbaar. Dus moed houden. Gelukkig hebben we hier ook zomers weer dus dat is mooi meegenomen. De verjaardag van Corry zal sober gevierd worden omdat er veel gerust moet worden. We houden jullie op de hoogte zoals jullie ons op hoogte houden van het wel en wee.
    Veel plezier en een goede voortzetting van de pelgrimage.
    Corry en Martin

  • 04 September 2014 - 22:26

    Frans En Jeanne :

    Piet en André
    Samen op pad naar Satiago de Compastella
    Samen lopen samen delen
    Geweldig dat je dat als twee broers kan doen
    De eerste dag zit er op
    Ja André voor jou de eerste dag
    Piet is al een aantal weken aan het lopen
    Mannen veel sukses met jullie wandeling naar Santiago
    Lidy en Sulima een fijne tijd met elkaar
    Vele groeten Frans en Jeanne v Holsteijn

  • 04 September 2014 - 22:39

    Annet Vis:

    Hallo Ome Piet en Andre,
    Leuk hoor nu ook een verslag van ome Andre.
    Voor morgen samen weer succes en als het erg warm is kan je heerlijk in de schaduw zitten onder de Pelgrimseik ( lees ik net in Het Boek).
    Groeten van ons,
    Annet.

  • 05 September 2014 - 11:41

    Jim Stolk:

    Piet,

    Wat superleuk om je verslagen te lezen. Een ware inspiratie mag ik wel zeggen. Ik wens je ongelooflijk veel plezier nog. Geniet ervan met volle teugen!! Andre en de dames de groeten.

    Liefs,

    Jim, Miranda, Sen en Tijn

  • 05 September 2014 - 17:55

    Cees En Carla:

    Hallo Piet en André,

    Zit net jullie verslag te lezen en het viel André nog niet mee.
    Zet hem op André met een ervaren wandelaar naast je moet het
    lukken,ik neem aan dat Piet je wel oppept!!!
    Ik kreeg vandaag de uitnodiging binnen van Sulima en André,leuk hoor,
    staan er alletwee goed op,je zou niet zeggen dat jullie 65 worden.
    Doe de meisjes de groeten van ons,komen ze de dagen nog een beetje door?
    Héél veel succes verder met het lopen en we wachten met spanning op de volgende verslagen.

    Liefs ,
    van Cees en Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, León de los Aldamas

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 24541

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: