Logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Logrono

Blijf op de hoogte en volg Piet

18 Augustus 2014 | Spanje, Logroño

Zo de eerste 150 km zit erop korte maar steile hellingen de laatste 12 km ging vlotjes
Nu lekker gegeten met een glas Rioja tenslotte ben ik nu in de mooiste wijnstreek van Spanje !
Foto's mee sturen is mogelijk duurt erg lang en WiFi is niet overal even snel en goed !
Morge maak ik er een korte etappe van van daag 28 km morgen 14 km vind t wel goed van 400 naar 700 omhoog !
Bedankt voor de bemoedigende reacties
Piet

  • 18 Augustus 2014 - 17:56

    Andre :

    Hallo Piet,

    Geweldig de eerste 150 km. Dus heb je nu recht op een halve vakantie / rustdag. Het begint bij mij ook te kriebelen en ben wel heel erg benieuwd naar de wegen zodat ik het ook kan volbrengen . Nou geniet van de dag van morgen

  • 18 Augustus 2014 - 18:46

    Annet Vis:

    Hallo Ome Piet,
    Goed hoor al 150 kilometer, geniet even van de rust / omgeving en morgen weer verder in de wijnvelden.
    De foto's zijn mooi / leuk maar weer een verkeerde pet!
    Groeten van ons.
    Annet Vis.

  • 18 Augustus 2014 - 19:35

    Leonie Roeleven-Rost:

    Ome Pietje,

    We zijn trots op jou!!

    Groeten uit Maassluis!

  • 18 Augustus 2014 - 20:05

    Harry:

    ciao ciao piet,nou neem morgen maar ff n rustig daggie piet,gewoon doen he piet
    en piet ik zie dat je al n aardige sik krijgt.....als jij zo na zes weken op je werk komt,,,halen ze gelijk kleingeld .....voor je en doen daarna de deur weer dicht!
    maar je zal genieten van het mooie uitzicht daar....en de prachtige vergezichten
    nou je club feyenoord was niet echt super.... dit terzijde
    ik merk wel dat t daar veel klimmen en dalen is bij jou,echte klimgeit dus
    nou de eerste 150 km zit er op toppie man
    en morgen de wijnvelden nu snap ik de korte route.......
    ff bijtanken morgen piet
    we leven met je mee
    en gisteren mis ik gewoon een paar woorden
    de woorden die mij zo bekend klinken als ik n bal verspeel
    LULHANNES,NU EVEN NIET,NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    HOU JIJ NOU N EVEN JE MOND!
    ja dat mis ik wel grote vriend
    nou piet kop op he!topprestatie nu al he!
    Groetjessssssssssssssssssssssssssss
    Har en therese

  • 19 Augustus 2014 - 12:11

    Jan De Witte:

    Hallo Piet,
    Mooie verslagen met verschillende emoties, gevoelens en belevenissen.
    Wel een beetje afscheid van je biertje, maar mooie wijnen daarvoor in de plaats.
    Het moet een hele mooi gezicht zijn tussen al die wijnvelden.

    Je past je ook aan aan je omgeving .....een klimgeit met een sik......:-)
    Nu je een week onderweg bent, wat heeft je zoal verrast wat je nu tegenkomt of ervaart?
    Wat je beschrijft over de beklimmingen is herkenbaar.
    Lopen of op een fiets, soms valt het (heel erg) mee en soms (even doorzetten)......hoort erbij!
    Moet een geweldige ervaring worden. Is ongetwijfeld lastiger dan Limburg.

    Zoals Harry schrijft.....je mist niks aan Feijenoord op dit moment....of maar goed dat je het nu mist....denk dat je meer geniet van wat er nu allemaal (met je) gebeurd.
    Unieke ervaring.

    Veel plezier en mooie ervaringen gewenst!
    Nelleke & Jan

  • 19 Augustus 2014 - 14:07

    Aad Vis:

    Hoi Piet,
    het is toch fantastisch om dit mee te maken en ook intens te beleven vooral de mensen die je ontmoet.
    uit alle windstreken denk ik ??? Hoe is de sfeer het landschap? dat is wel genieten natuurlijk. ik probeer mij een beeld te vormen hoe jij daar nu loopt , in gedachten verzonken en wat die gedachten
    ook moge zijn, koester ze.!!!!!

    Ik volg de route die je wandelt Los Arcos -Logroño vandaag 27.9 KM en dat is toch pittig en het is daar nu best wel warm hé.

    Hoe is het met de conditie Piet ? ja misschien n' pijntje hier en daar maar aan het eind van de dagmars
    is er wel koel helder bier toch?
    Beste Piet ik sluit mijn verhaaltje met de wens dat jij een prettige en zonnige voortzetting mag genieten,
    neem het in je op zoals water in een spons.

    ik meld me tzt nog wel een keer Groet A&T.

  • 19 Augustus 2014 - 14:53

    Peter Van Der Burg:

    Beste Piet,

    Even een teken van leven, lees net je avontuur van de laatste dagen! geweldig, geniet van al dat moois
    Piet helaas afscheid genomen van je Finse reisgenoot lees ik, na een avondje zingen vroeg naar bed....gelukkig in bekende ( goede ) volgorde :-) ben trots op je. Nou Pietje heel veel sterkte nog en zorg goed voor jezelf. Je zal je Rozemarijn badje van Sulima wel missen maar een douche met Fins interieur zal je ook wel een keer niet erg vinden ! en hou je baard bij want bij terugkomst moet je niet op de Sint gaan lijken want die haalt de Kerst niet dit jaar ! groetjes van ons !

  • 19 Augustus 2014 - 14:53

    Peter Van Der Burg:

    Beste Piet,

    Even een teken van leven, lees net je avontuur van de laatste dagen! geweldig, geniet van al dat moois
    Piet helaas afscheid genomen van je Finse reisgenoot lees ik, na een avondje zingen vroeg naar bed....gelukkig in bekende ( goede ) volgorde :-) ben trots op je. Nou Pietje heel veel sterkte nog en zorg goed voor jezelf. Je zal je Rozemarijn badje van Sulima wel missen maar een douche met Fins interieur zal je ook wel een keer niet erg vinden ! en hou je baard bij want bij terugkomst moet je niet op de Sint gaan lijken want die haalt de Kerst niet dit jaar ! groetjes van ons !

  • 19 Augustus 2014 - 17:14

    Paul Husslage:

    Hoi Piet,
    je hebt al heel wat kilometertjes gemaakt Piet.
    Hoe gaat het met de spiertjes, rug, heupen en knieën.
    Succes verder Piet, ik vind het echt knap van je.
    Groetjes Paul en het voltallige team van het Centrum voor Paramedische Hulp.

  • 19 Augustus 2014 - 21:45

    Peet Pieters:

    Leuk om te lezen dat alles goed gaat Piet.
    Neem er een extra wijntje op..
    Groetjes van Renno, Donja, kids en Peet en Marianne uit Spanje

  • 20 Augustus 2014 - 12:18

    Reinier En Astrid:

    Hoi Piet, top hoor wart je aan t doen bent!! we proberen je zoveel mogelijk te volgen via de site! succes he! groeten uit een zeik echt zeik nat maasland!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Logroño

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 24576

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: