O Pedrouzo - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu O Pedrouzo - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

O Pedrouzo

Blijf op de hoogte en volg Piet

13 September 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Sorry voor de late verschijning van het verslag O Pedrouzo maar de hectiek van Santiago speelde mij parten .
Om half acht de 13 e beneden om aan de een na laatste etappe te beginnen ,
Voor ons een makkie want in tegenstelling tot afstanden van de dagen hiervoor van 32 , 35 en 35 was t vandaag maar 22 km .
Toch een moeilijk begin want uit Arzua ging t gelijk steil omhoog over 5 km .
Daarna kwamen de Camino gangers uit alle hoeken en gaten het leek wel Koninginne dag op de Dam.
Even verder een kop koffie met broodje wat mij goed deed !
André verzorgde mijn rug met de spray en daarna ging t een stuk beter .
Uurtje later nog een tussenstop en wij vroegen ons af waarvan die wandelaars waren gebleven , we liepen ineen moederziel alleen.
Nog 8 km te gaan wat ons besloot om toch na 5 km een versnapering te nemen samen met onze Ierse vrienden dus jullie raden t al een biertje.
Toen op pad naar de meisjes in O Pedrouzo , daar wat gegeten en in de auto naar ons hotel in Santiago.
Enorme drukte daar vanwege de finish v d ronde van Spanje morgen.
's avonds heerlijk gegeten en de stad verkend voor de aankomst van maandag , morgen de 14e alvast naar de kerk en lekker uitrusten voor de laatste wandeldag.
Nog 20 km te gaan en dan hebben wij het er op zitten !

• 14 September 2014 - 20:06

Paula:

Ik wens jullie een goede aankomst in Santiago de Compostella. Hopelijk heeft jullie 'ziel" het goed gehad deze weken en geeft het nog meer enthousiasme voor de komende tijd. Ik kijk naar jullie uit en natuurlijk naar de verhalen.
    Groetjes Paula, nog meer kaarsjes?

• 14 September 2014 - 21:25

Cees & Gerda:

Hoi kanjers,
    Succes met de laatste kilometers.

Groetjes Cees en Gerda

• 14 September 2014 - 21:46

Annet Vis:

Heel veel succes met de laatste wandeling.
    Hartelijke groeten vanuit 's Gravenzande.
    Annet.

• 15 September 2014 - 08:34

Kitty:

Na een druk en bewogen weekend lees ik dus nu(maandagmorgen) jou 2 laatste verslagen.
    Als jullie dit lezen zijn jullie waarschijnlijk gefinisht, met alle emotie erbij, Piet en André GROTE klasse deze tocht. Weet niet of jullie gelijk huiswaarts keren, maar anders geniet nog lekker na, en van elkaar, tot gauw.
    Gr. Kitty