Palas de Rei - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Palas de Rei - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Palas de Rei

Blijf op de hoogte en volg Piet

11 September 2014 | Spanje, Palas de Rey

Zo vanochtend om half acht beneden nog stikdonker en mistig.
Auto stond nogal ver weg geparkeerd dus na een kop koffie zorgde Andre eerst voor transport van de bagage van de meisjes naar de auto !( goeie jongen, maar dat wisten wij al !)
Daarna op pad brug over het stuwmeer van Portomarin en door de mist naar boven steil pad maar al gauw liepen boven de mistwolken heel mooi!
Tot aan Alto de Ligonde alsmaar omhoog en om half tien het zonnetje in onze rug .
Om 10 uur eerste stop om wat te eren en te drinken, heerlijke Serrano ham met gebakken ei, tomaat en brood en natuurlijk een bakkie !
Tijdens het eten een gezellig onderonsje met Ierse dames die wij al dagen ontmoeten , gezellige luitjes.
Net toen we weer op pad wilden gaan kwamen de meisjes aangereden dus na een knuffel op weg.
Om 11.30 t uur en 15 km onderweg weer even een pauze een kop koffie en toen keken we elkaar aan want iedereen nam daar een biertje , dus ik zeg tegen André het is toch ook vakantie en wij ook aan t bier !
Om 12.00 uur weer op pad samen met twee Ierse jongens en we vlogen over de heuvels , oorzaak denk ik het bier !
Geen pijntjes het liep gemeerd .
Om 14.30 gestopt in Palas de Rei 27 km verder dan vanochtend en nog 69 km te gaan naar Santiago !
Alweer een prachtige en gezellige dag met mijn broer en al die mensen onderweg met maar een doel Santiago!
De meisjes genieten ook met volle teugen !
Liefs en tot morgen S L A P.

• 11 September 2014 - 21:38

Ton Koene:

Hallo Piet Andrë Sulima en Lidy (SLAP),
    Leuk te lezen dat het zo voorspoedig gaat, en jullie er ook zoveel zin in hebben.
    (Volgens je planing was je vrij vandaag.)
    Ook je foto's ziijn erg mooi.
    Op de kaart is het een heel indrukwekkend gezicht en nog een piepstukje.
    Goede reis verder en iedereen de groeten van Bep en Ton
    Vaya con Dios

• 11 September 2014 - 21:42

Paula:

Hallo Wandelaars en vakantiegangers. Ik heb op de foto geklickt en jullie gezien op een rijtje. Leuke foto en het ziet er goed uit. Als ik het goed begrijp zien jullie elkaar elke dag. Nog vier dagen en je bent in Compostella. Veel te vlug? Of deel je de etappes nog in tweeen. Ik deel de blijdschap dat het zo goed gaat en wens het je toe voor de volgende dagen.
    Groetjes, Paula.xxxx

• 11 September 2014 - 22:01

Annet Vis:

Leuke foto van het SLAP team ziet er goed uit.
    Succes weer voor de dag van morgen.
    Annet.

• 11 September 2014 - 22:47

Jetske:

Hoi Piet , alles goed zeker , je gaat wel heel goed met de wandelaars , zijn je zolen al versleten ? Leuke foto met jullie vieren . Nou Piet heel veel succes morgen weer !

Jetske

• 11 September 2014 - 22:47

Marja Weltevrede:

Het lijkt wel of de wandeltochten iedere dag steeds minder moeite gaan kosten. Je zal het nog gaan missen straks! En behalve sneeuw en ijs hebben jullie na de mist van vandaag alle weersomstandigheden wel meegemaakt geloof ik! Doet je wel extra naar binnen keren denk ik, lopen in de mist. En dan daarna de beloning van het er bovenuit klimmen. Zit een mooie symboliek in. Nog mooie laatste etappes gewenst! Geniet ervan en van elkaar! Maar dat zit wel goed, gezien de blije foto van vandaag!
    Tot gauw, weer in Maasland,
    Lieve groet aan alle 4,
    Marja (en ook van Ben)

• 12 September 2014 - 00:26

Els En Tonq:

Volgens ons gaat het nu steeds gezelliger worden,hebben jullie al aan die Ieren gevraagd of zij onze Jeroen kennen,nee zeker? Het ziet er naar uit dat jullie het gaan redden. Leuk hè mannen dat jullie vrouwen er bij zijn, slapen jullie ook samen wij wensen jullie veel devotie en mooi wandel weer toe groetjes Els enTon.