Castrojeriz - Reisverslag uit Castrogeriz, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Castrojeriz - Reisverslag uit Castrogeriz, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Castrojeriz

Blijf op de hoogte en volg Piet

24 Augustus 2014 | Spanje, Castrogeriz

Na een goede en lange nachtrust van 21.30 tot 7.30 op pad
R heup en bekken speelde wat op en na een tocht van 10 km eindelijk een herberg zie foto
Koffie broodje ham en sinaasappelsap P Husslage sms en gevraagd wat te doen
Paul belde gelijk om wat advies te geven enz.
Dus zo gezegd en gedaan en gaf gelijk verlichting !
Bedankt Paul !!!!!
Nu na 21 km gestopt leuk dorp in een naar mijn idee verschrikkelijk landschap
Op de Meseta groeit niets en is niets !
Hasta Manana ga lekker een biertje drinken na t douchen !

• 24 Augustus 2014 - 21:22

Annet Vis:

Hallo Ome Piet,
    Volhouden he? en evt een eerdere rustdag is ook niet verkeerd.
    Vanmorgen in de krant ( sportgedeelte ) las ik dat op 14 sept de ronde van Spanje eindigt in Santiago de Compostella. En ik dacht Ome Piet even doorlopen dan kan je dat meemaken. Maar na bovenstaande te hebben gelezen..... rustig aan en blijf bij je schema.
    Volgens Het Boek kan je morgen het beste vroeg op staan en starten met de tocht die nogal eentonig zal zijn. Zet goede muziek op dat loopt lekker.
    Groeten en tot het volgende verslag.
    Annet.

• 24 Augustus 2014 - 21:42

Martin Holtkamp:

Ja Piet, die Paul Huslahe toch, de reddende engel voor mensen met gerestaureerde heupen. Maar nu ons verhaal. Zoal je weet zijn we onze huwelijksreis van 50 jaar geleden aan het nadoen. Ons Hotel "ons Krijtland" doet ons denken aan de bourgogne een uitzicht over een dal met wijngaarden en zo meer. Wij doen nu ook onze gemiste vakantie van dit jaar helemaal over. Zo zie je maar alles komt altijd weer goed. Corry en Martin

• 25 Augustus 2014 - 10:03

Jan & Nelleke De Witte:

Goedemorgen Piet,

Je zult al wel weer een aardig stukje zijn onderweg zijn.
    Het blijft toch iedere dag toch weer spannend wat de dag je nu weer brengt.
    Je wandelt regelmatig/soms... alleen, je zoekt de stilte, maar je omgeving waarin je wandelt houdt je natuurlijk lekker bezig. Geeft je genoeg stof (letterlijk en figuurlijk). Vervelend dat het lijf wat begint te bokken (sik....?) maar het hoort ook wel een beetje bij de uitdaging die je jezelf ten doel hebt gesteld. Dan is het wel heel stoer dat je toch snel de oplossingen zoekt (Paul) en alweer denkt aan de volgende dag. Want opgeven is toch geen optie! En met nog een 'paar' nachies slapen en dan wordt het alleen zijn en optrekken gelukkig wat verlicht...;-)

Chantal van Elly heeft gisteren met haar team direct de halve finale bereikt. Vanaf donderdag wordt het echt serieus. De hele entourage rondom het WK ziet er wel heel strak en uitnodigend uit.
    Gisteravond was het ook weer balen bij Studio Sport, daar bracht zelfs het verlies van Ajax weinig verlichting.....begreep ook dat de Maassluise variant weinig soelaas biedt........

Hopen dat het vandaag beter is gegaan, dat je weer echte Compostela ervaringen hebt opgedaan en je lijf lief voor je geweest is. Het gaat je goed.

Nelleke&Jan