Villafranca del Bierzo. - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Villafranca del Bierzo. - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Villafranca del Bierzo.

Door: A P

Blijf op de hoogte en volg Piet

07 September 2014 | Spanje, Santa Catalina de Somoza

Zondag 7-9, na een ietwat onrustige nacht vanwege het feest in Ponferrada (tot 3 uur in de nacht!) om half acht weer op pad redelijke korte etappe naar Villafranca .
Bewolkt weer maar goede temperatuur .
Na Cacabelos werd de bewolking steeds dichter en begon het te regenen eerst zacht maar met nog 4 km. voor de boeg goot het !
Aangekomen in Villafranca Hostal gezocht, was al door ons gereserveerd en nu zojuist heerlijk met de meisjes gegeten en gedronken.
Nu op de kamer wat uitrusten en dan maar zien wat het weer voor morgen is (ziet er niet al te best uit).
Morgen de provincie Galicië in.
Groetjes Andre,Lidy ,Sulima en Piet.

• 07 September 2014 - 15:59

Ab Van Dijk:

hallo Vissen,
    Wij lezen nog nergens dat het jullie erg tegen valt en er iets doorklinkt van (als het maar lukt). Piet het zal voor jou toch wel schelen (al moet je zelf lopen) dat je broer nu met je mee loopt. En natuurlijk niet te vergeten dat jullie vrouwtjes er ook zijn en dat je nu telkens na de dag wandeling uit kan kijken naar het samen zijn. Alles bespreken wat jullie tegengekomen zijn en dat onder het genot van een hapje en een drankje. Wens jullie de komende week veel sterkte en natuurlijk ook genoegen. Hier doet het ook pijn dat ons clubje het maar niet te pakken krijgt. Kijken nu weer uit naar zaterdag, dan komt Kozakken Boys, met jullie en een beetje mijn mentaliteit wordt die ploeg opgerold. STERKTE. Ab

• 07 September 2014 - 16:35

Cees & Gerda:

Ha jongens,
    Ik begon toch wel wat ongerust te worden gisteren.
    Er kwam maar steeds geen bericht.
    Maar gelukkig is alles goed met jullie, we hopen dat jullie het heel gezellig hebben zo tijdens en na de tocht.
    Veel loopplezier en hopelijk mooi weer, wij mogen hier niet klagen het is heerlijk.
    Groeten aan de meisjes,

Cees & Gerda

• 07 September 2014 - 21:31

Annet Vis:

Hallo alle vier,
    Ik hoop voor de pelgrims dat het morgen beter weer gaat worden.
    Morgen een aardige tocht, vrijwel alleen maar omhoog naar Galicië.
    Wat een geluk dat jullie de bagage wordt meegenomen door de dames!
    Groeten van ons,
    Annet.

• 07 September 2014 - 21:38

Ria De Koeijer:

Hallo Visjes,
    Fijn dat jullie nu samen kunnen lopen en afzien. En als het er dan opzit zitten jullie dametjes al te wachten. Jammer dat het ging regenen vanmiddag. Hopelijk morgen weer droog. Ik kijk weer uit naar jullie verslag.
    Succes morgen en veel sterkte. Dikke knuffel. Ria,