Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Burgos

Blijf op de hoogte en volg Piet

22 Augustus 2014 | Spanje, Burgos

Gisteren prachtig weer in Belorado
Vanochtend om 6 uur wakker na wassen koffie gedronken en op pad
Koud regen en veel wind
Dat was erg moeilijk voor alle pelgrims
Gewrichten deden zeer en na 15 km met een tussenstop besloten met ze allen de bus te nemen de weersvoorspelling was slecht voor vandaag !
Nu in Burgos om wat van de stad te zien
Vooral de kathedraal is schitteren
Nu nog steeds koud !
Dus vroeg eten en naar de pelgrimsmis om 19.00 uur
Groetjes !

• 22 Augustus 2014 - 16:12

Cees & Gerda :

Hoi Piet,

Petje af hoor, hartstikke goed dat het je zo goed afgaat.
    Maar"....... Niet stiekum stukjes overslaan en met de bus gaan. ( grapje).
    We volgen je op de voet, maar dan vanuit een luie stoel of, meestal, zittend op de fiets.
    Hopelijk morgen beter weer, nog veel loopplezier.
    Groetjes Cees en Gerda

• 22 Augustus 2014 - 17:01

Kitty:

Groot gelijk Piet, ff met t bussie, zeker als t koud en smerig is,
    Nou tis hier ook niet veel soeps,
    Maar joh na regen komt altijd weer zonneschijn!!
    Doe nog een dosis inspiratie op tijdens de mis,
    En voor morgen veel succes,
    Gr. Kitty

• 22 Augustus 2014 - 17:12

Piet Van Dijk:

Hallo Pietertje. We kijken iedere dag uit naar je reisverslag. Zo ook vandaag.
    Leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal mee maakt. Ook de reacties van ene Harrie Koene lezen we graag. Rare man zo te zien. Toch wel kleine pijntjes nu. Hou vol. Nog een weekje en je engeltje is er ook.
    Groet Annet en Piet.

• 22 Augustus 2014 - 17:33

Corry Holtkamp:

Piet we waren toch gaan lopen ,dus niet meer met de bus.verder genieten we elke dag van je verslag.en morgen weer lopen.groeten martin en corry.

• 22 Augustus 2014 - 18:52

Mirja:

Hoi ome Piet, mooie foto's weer van je, de Kathedraal is zeker mooi zeg! Te veel zon is niet fijn, maar veel regen en wind is ook naar....Laat je tussen door nog wel je baard bijwerken, anders kom je straks terug als een kabouter ;-)
    Groetjes aan de medereizigers en natuurlijk aan tante Sulima als je haar weer spreekt!
    xxx Mirja

• 22 Augustus 2014 - 19:17

Caminofrans:

Ola Pelegrino,
    Ik vulg je met veul plezier op je mooie tocht! En je hoeft je niet te storen aan andermans commentaar. Als jij ervoor kjiest om met de bus te gaan is dat goed! Ik heb dat zelf ook diverse keren gedaan.
    Geniet van je wande;ing!
    Buon Camino
    Gegroet,
    Caminofrans

• 22 Augustus 2014 - 22:29

Annet Vis:

Ha die ome Piet,
    Het weer is bij u niet veel beter dan hier, maar lijkt me zeker niet prettig tijdens een wandeling.
    Maar de BUS nemen!!! dat kan eigenlijk niet. Een dag eerder kiezen voor een rustdag kan ook een optie zijn zeker ivm de pijnlijke gewrichten.
    De foto's zijn mooi en ik las het al eerder de opmerking over uw baard dat gaat er bijzonder uit zien.
    Voor morgen weer succes en de groeten van ons.
    Annet Vis.

• 23 Augustus 2014 - 14:27

Piet Van Der Wiel:

Je verslag is heel herkenbaar door de uitzendingen indertijd op Nederland 2 over de camino. Mooie ervaringen afgewisseld met ontberingen, jij maakt het allemaal mee. Dat wordt straks iets mooie om op terug te kijken. Hartelijke groet van Piet en Heidi