Hermanos a Caminando - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Hermanos a Caminando - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Hermanos a Caminando

Blijf op de hoogte en volg Piet

05 September 2014 | Spanje, Santa Catalina de Somoza

Vanochtend na een goede nachtrust om 7.30 ( was nog donker) op pad !
Ondanks het boek was er pad na 1,5 uur een mogelijkheid 'n bakkie te doen langs de weg
Daarna op naar Astorga 8 km een lange wandeling langs de weg !
Daarna veranderde het landschap en werd de omgeving mooier !
In Astorga gezellig koffie en naranja gedronken en toen ging André op stempeljacht wat hem goed afging.
Weer op weg en na 5 km een mooie kapel waar we een echt kaarsje konden opsteken en natuurlijk een stempel !
Toen nog 6 km door een prachtige en stille omgeving naar Sant Catalina de Somoza een mooie Albergue en daar zitten we nu op het terras een wijntje te drinken !
En nu lekker eten!
Morgen een zware dag van 500 naar 1400 meter lopen .
We gaan het meemaken !
Hasta manana.

• 05 September 2014 - 23:00

Annet Vis:

Goedenavond weer,
    Vanavond dan maar op tijd naar bed voor de tocht van morgen.
    Succes en weer de groeten van ons.
    Annet.

• 06 September 2014 - 10:15

Hans Jan:

Piet met bewondering lees ik je verslag. Hoeveel kaarsjes gaan er nog volgen ? Goede voortzetting !

• 06 September 2014 - 12:13

Aad:

You never walk allone!!!!!!Heet Ome, mooi weer jongen!! is het mooi in Cantabrië.
    Veel succes en houdt vol groet Aad

• 06 September 2014 - 21:03

Joop:

Halo mannen, dagverslag nog niet gelezen, waarschijnlijk pittig geweest, dit is geen vals plat meer! Je klimt tegelijk met de Vuelta die hadden ook een zware dag. Over zwaar gesproken er is nog een team dat het erg zwaar heeft, jullie inmiddels wel bekend waarschijnlijk . Rode lantaarn in optima forma.
    Als jullie, zoals het er nu uit gaat zien, deze tocht gaan voltooien, heb ik nog een uitdaging voor volgend jaar. Ik ben gisteren met Betty naar de tentoonstelling van de Zijderoute geweest in de Hermitage. Daarin veel pelgrims gezien die een zeer lange tocht maakten. Wie weet met een flinke oostenwind in de rug moet dat lukken. Veel sterkte in de komende dagen en groetjes aan Sulima en Lidy.