zubirri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu zubirri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

zubirri

Blijf op de hoogte en volg Piet

13 Augustus 2014 | Spanje, Zubiri

Nou dat was m'n dagje wel!
Na een onrustige nacht waarin ik half drie na een toiletbezoek in een verkeerd bed dook en een man zowat een hartverlamming bezorgde werd ik om 6.00 uur wakker
Bed uit wassen , aankleden en naar beneden om wandelschoenen aan te trekken .
Buiten nog stikdonker en regen , beloofde niet veel goeds!
Na een desayuno wat niet veel voorstelde de donkere ochtend in maar goed dat ik gisteren de eerste 3 km had verkend !
Met 3 Spanjaarden opgelopen voor de nieuwsgierigen 2 mannen en 1 vrouw leuke luitjes
Om kort te zijn :
Her was een zware etappe met steile hellingen en afdalingen glad door de regen en veel grote stenen op het pad
Daartussen klei wat het geheel glibberig maakte
Annette ik heb maar geen stenen opgeraapt die van jou woog na 15 km al als een molensteen !
Toch redelijk gelopen wel wat pijn in mijn rug ( afdalingen )
Nu lekker gedoucht en n bocadilla jambon gegeten met maar n biertje erbij
Vanavond om 19.00 uur eten om 22.00 licht uit en morgen op naar de stad bekend van de stieren door de straten
Pamplona
Iedereen bedankt voor de reacties op mijn site Inspireerd echt !
Hasta manana !

  • 13 Augustus 2014 - 16:42

    Cees & Gerda Bultink :

    Hoi Piet,
    Vanaf nu gaan we je volgen, ben benieuwd naar je volgende verslagen .
    Hopelijk valt de temperatuur een beetje mee.
    Lijkt me wel bijzonder leuk, alle nationaliteiten zul je op deze tocht tegenkomen.
    Heel veel loopplezier en groetjes van ons .

  • 13 Augustus 2014 - 18:32

    Jan Koene:

    Hallo piet
    Lekker gegolfd met de mannen mooi weer hier moest wel aan je denken sulima golfd gelijk een stuk minder maar ze word goed onderhouden ze heeft nog geen tijd om bij ons te eten veel plezier nog en ik hoop mooi weer.

  • 13 Augustus 2014 - 18:48

    Martin Holtkamp:

    Hallo piet, dit is iets anders dan een potje Golf maar je hebt er goed voor getraind dus dit gaat lukken. Wat bedoel je met desyuno? Is dat een soort ontbijt? Verder hebben we de foto's van ons feest op internet gezet en naar iedereen gemaild. Kun jij in Spanje ook je email lezen? Of moet ik de link voor de foto's op een ander emailadres naar je toesturen? We horen het wel.
    Groetjes Corry en Martin

  • 13 Augustus 2014 - 19:24

    Marcel En Melissa Zwan :

    Ha piet, hier 'n berichtje van de zwannies.
    Knap wat je aan t doen bent en 'n leuk reisverslag. Klinkt allemaal ondeugend. Wat is de gemiddelde leeftijd van de groep. Wellicht voor ons ook interessant in plaats van schaatsen kijken....succes met t vervolg, doe voorzichtig aan en kijken naar al t mooie met je handjes op je rug. Eet smakelijk dadelijk en vroeg naar (je eigen) bed en handen boven de dekens haha.
    Gr van Melissa en Marcel

  • 13 Augustus 2014 - 19:37

    Jasmijn:

    Hoi oompie!
    Nou dat klinkt als een spannend nachtje ha-ha! Gelukkig heb je een paar mensen ontmoet waar je lekker mee voort kan glibberen! Succes weer morgen! Hou je haaks!
    Dikke kus van je leukste nichtje (oké, een van de leukste)

  • 13 Augustus 2014 - 20:24

    Ton:

    Bij de vierdaagse is de tweede dag het zwaarst,dus nu komt de zonnenschijn.
    geniet ze Ton en Els.

  • 13 Augustus 2014 - 21:38

    Arie Van Der Sar:

    Ha Piet. Inmiddels 2 dagen (etappes) achter de rug en probeer je schema aan te te houden. Zo niet; ik kijk niet op een dagje langer, als je je doel bereikt, zou ik dat al geweldig vinden! gr, arie

  • 13 Augustus 2014 - 21:53

    Annet Vis:

    Ha ha wat een nacht maar ik begrijp het wel je was gewoon op zoek naar Sulima. Ben je op de dag die man nog tegengekomen??? Als ze je nu zien denken ze gelijk dat is die man die bij andere in bed wil duiken. Jammer van de regen maar dat is de 2e zegening van boven moet je maar denken. Succes voor morgen naar Pamplona en...... advies, trek een ander shirt aan dan op je profiel foto dit ivm de stieren. Neem een steviger ontbijt dan gisteren want ook morgen weer wat afdalingen.
    Groeten van ons,
    Annet Vis.

  • 14 Augustus 2014 - 08:33

    Peter Van Der Burg:

    Goedemorgen Pietje,

    Zo te lezen had je Jacobus als snel gevonden :-) gekheid Piet, heel veel sterkte en gedraag je ! gelukkig hebben we al veel gladde afdalingen geoefend in Oostenrijk dus heb alle vertrouwen in je ! groetjes van
    ons en kijken uit naar je volgende Desayuno story !

  • 14 Augustus 2014 - 12:08

    Fvdburg Sr .:

    Hoi Pietje ,

    Leuk om je iedere te volgen . Maar dat je nou s'nachts in een vreemd bed kruipt , dacht je nou echt dat Sulima daar lag .
    piet heel veel sterkte en wandelplezier.
    Groetjes ,
    Riet en Frans .

  • 14 Augustus 2014 - 12:54

    Harry Koene:

    Nou piet die man zal t ook spaans benauwd gehad hebben...... en je loopt in het donker las ik..... zwarte piet dus.....ik hoop wel dat je wel voor 5 dec hier terug bent....nou let goed op in welk bed je stapt....maar waarschijnlijk was t pik donker...... of je had je bril niet op....ik hoop dat t eten goed is piet..en eet voorzichtig grote vriend..Zonder bril ok maar zonder gebit...is ook niet echt representatief pietje..nou piet heel veel succes en geniet van de mooie omgeving. ..en de mensen die je ongetwijfeld ontmoet. ...en als je binnen bent vandaan ff vloeibaar zonlicht piet....heel veel succes groetjes je golf maat har

  • 14 Augustus 2014 - 14:25

    Gerard Wiegmann:

    Wat krijgen we nou Piet, stapt gelijk al in het verkeerde bed. Je hebt trouwens wel veel supporters zo te lezen. Met de verslagen gaat het ook goed ...en de rest is een peulenschilletje (geintje). In Pamplona is iedereen gewaarschuwd dat je er aan komt. Uit voorzorg hebben ze daar alle stieren al van straat gehaald. En vannacht vast een eenpersoonsbed...!!!

  • 14 Augustus 2014 - 14:29

    Ab Van Dijk:

    Toen ik bij je thuis was en je vertelde dat je deze tocht ging ondernemen wist ik niet wat ik hoorde. 2 nieuwe heupen en nu dit. Ien en ik hopen dat je deze uitdaging tot een groot succes zal maken. Je eerste verslag laat zien dat wat mindere weersomstandigheden jou niet van de wijs brengen. Veel wandelgenoegen de eerst komende dagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zubiri

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 24578

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: