Pamplona - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Pamplona - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Pamplona

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

14 Augustus 2014 | Spanje, Zubiri

Vanochtend om 7.00 uur ontbijt gekregen.
Daarna op pad met 2 italianen 2 aussies en een Finse dame.
eerste km ging wel daarna weer een gemene klim van 3 km met een glibberige afdaling daarna.
Bakkie gedronken in Larrasoana e n weer op pad.
Na 10 km weer even gestopt voor een banaan , kofiie en fles water met vitaminen.
De wegwijzer gaf toen aan 11 km , maar uiteindelijk waren het er 14.
Wel mooie watervallen gezien Sulima !
Krijg je nog wel te zien, want ik zit nu op een vaste computer van de refugio.
Aangekomen in Pamplona nogal wat moeten zoeken naar de refugio (3 kwartier)
Een biertje en een broodje originele serranoham genoten, nu gedoucht en verslag tikken.
Morgen weer 24 km met nog een nijdige klim Alto Perdon en op naar
Puente La Reine/Gares.
Hasta manana

• 14 Augustus 2014 - 21:49

Annet Vis:

Ha die Ome Piet,
    Wij hadden vanavond in 's Gravenzande ook mooie watervallen het heeft gegoten.
    Ben u morgen aan de top van de Alto del Perdon kijk even achterom en u ziet de Pyreneeën, en de hele tocht tnt.
    Tussendoor wel een karig maal banaan, koffie en wat water. Zat er niet meer in de rugzak of zijn de winkels dicht??? In het boek ( u weet vast wel welke ik bedoel ) staan volop tips voor de boodschappen!
    Nou groeten maar weer, en voor morgen weer succes.
    Annet Vis.

• 15 Augustus 2014 - 07:57

Mirja:

Goedemorgen Ome Piet,
    ik las net je verslag van gisteren....klinkt allemaal wel erg avontuurlijk hoor! Geloof niet dat ik ooit zoiets ga doen, maar zeg nooit nooit natuurlijk.
    Wij zijn net terug uit Frankrijk en de camping "Le Grand Lierne" was erg leuk en gezellig. Gijs en Jet hebben heerlijk gezwommen in het zoals ze zelf zeiden:"super coole zwembad".
    Veel succes vandaag en kijk alsjeblieft uit op die glibberige weggetjes.
    Groetjes aan tante Sulima en aan de Finse dame ;-)
    xxx Mirja

• 04 September 2014 - 09:25

Ria De Koeijer:

Hallo Piet,

Grandioos wat je doet, sinds een paar dagen lees ik je verslagen. Fantastische ervaring lijkt me. Veel sterkte en succes verder. Ria en Jorrit.