Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Carrion de los Condes

Blijf op de hoogte en volg Piet

26 Augustus 2014 | Spanje, Carrión de los Condes

Na er gezellige avond in Fromista leek wel op een reünie om 10.00 uur naar bed
Goed geslapen en om 6.30 op broodje koffie en verse sinaasappelsap weer op pad om 7.15
Mooie wandeling langs kanaal van Galicië na 7 km bakkie en wat zoets weer verder 2 Italianen Mexicaan hollander Denen Chinees en Ayse
Prachtige kerk bezocht en kaarsje opgestoken
Om 13.30 in Carrion weer 22 km verder
Ging wel redelijk
Nu in de Albergue Santa Maria beheerd door Zuster Augustinessen leuk hè !
Vanavond eerst H.Mis , voetwassing en zegening voor de pelgrims daarna gezamenlijk eten !
Ik ben verzocht wat wijn en kaas te kopen met mijn medelopers
Wordt hoop ik weer een mooie ervaring!
Morgen D.V. Halverwege de Camino
Nu nog 405 km te gaan !
Tot morgen

• 26 Augustus 2014 - 15:55

Jan & Nelleke De Witte:

Hoi Piet,

Goeie berichten en alweer lekker (uit)rusten voor de dag van morgen.
    En nog een mooi dessert (Mis, voetwassing, zegening etc.) voor de rest van de dag.
    Lijken echte kersen op de taart. Een internationale verbroedering!!
    Vind het verzoek (kaas/wijn) wel bijzonder.....

Als je de belevenissen van de afgelopen dagen bekijkt, lijkt je wandeling een beetje op een rondje golf.... de vergelijking lijkt een beetje vreemd, maar de uitdaging lijkt 'm ook te liggen in......
    slag/dag voor slag/dag, goed je rust nemen, niet aan je score/eindstreep denken en je slagen/dagen maar nemen zoals ze komen. Er is altijd ruimte voor een verbetering/beter gevoel. Daarnaast (blijven) genieten van wat je ziet/tegenkomt en mag/kan beleven.
    Weet zeker dat je overeenkomsten ervaart.....;-)

Leuke opdracht van Gerard, want het levert een bijzondere foto op over een bijzonder en historische manier van schutten. Daar liepen ?????? (Spanjaarden/Gallen/Romeinen/Moren...??) de Nederlanders toch voor...:-)

Succes morgen bij het bereiken van je halve marathon en hopelijk ga je nog mooi(ere) dagen beleven. Kan bijna niet anders met de bezielende aanwezigheid van Sulima en je broer/schoonzus.
    DV en CD.

N&J

• 26 Augustus 2014 - 16:56

Piet Van Der Wiel:

Het wordt steeds gezelliger. Straks Sulima, André en Lidy erbij en je gaat tegen de thuisreis opzien. Het goede begin is 50% geworden. Dit ga je voltooien. Hartelijke groet van Piet en Heidi

• 26 Augustus 2014 - 19:41

Annet Vis:

Hallo Ome Piet,
    Halverwege en dan al een reünie klinkt gezellig ha ha. En met weer een H mis, en zegening gaat het vast lukken met de tocht voor morgen.
    Groeten van ons,
    Annet.

• 27 Augustus 2014 - 18:56

Kitty:

Jammer, jammer, morgen is vandaag, en ik vind het elke dag weer leuk om te kijken wat t dagboek brengt, maar nu nog niets.
    Misschien geen tijd, vanwege alle gezelligheden, of geen WiFi, alles is mogelijk.
    Piet morgen weer een mooie tocht, en in gedachten lopen we met je mee!!
    Groet kitty