Halverwege - Reisverslag uit Sahagún, Colombia van Piet Vis - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Sahagún, Colombia van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Halverwege

Blijf op de hoogte en volg Piet

27 Augustus 2014 | Colombia, Sahagún

Zo na een emotionele en ook fijne avond proberen te gaan slapen , lukte niet best vanwege feest en vuurwerk in Carrion de los Condes .
Vanmorgen vroeg op en na 'n kop koffie op pad voor een etappe van 20 km , echter in de vroege morgen goed de pas er in en na wat stops waarbij wij op de helft van onze Camino kwamen besloten om maar door te lopen naar Sahagun .
Eigenlijk iets te ver 32 km maar om half drie gearriveerd erg warm en wat last van de rug !(eigen schuld!)
Daar gedoucht en op weg naar het klooster waar diegene die uit St Jean of Roncevalles en Somport vertrokken waren een oorkonde kregen als bewijs dat zij de helft van de Camino hebben afgelegd
Bewijs alle stempels in je Credential !
Daarbij wat gerust en teruggekeken op al die dagen !
Soms eenzaam en moeilijk(tranen komen dan ook) en gelukkig vele mooie ontmoetingen met allerlei mensen jong oud !
Soms veel gepraat met ze maar ook vele momenten dat iedereen stil is en met eigen gedachten , goed om dat mee te maken.
Verrijkt echt je leven terugkijken en ook vooruitkijken !
Nogmaals overtuigd dat ik er goed aan gedaan heb om dit te ondernemen !
Ook overtuigd dat mij dit gesterkt heeft in mijn geloof !
Dit verhaal misschien een beetje zwaarmoedig maar dat is echt mijn stemming niet !
Het hoort een beetje bij de Camino denk ik dan maar !
Liefs allemaal Piet

• 27 Augustus 2014 - 19:09

Bep En Ton:

Gefeliciteerd, Piet, met alvast dit mooie resultaat. Succes verder.

• 27 Augustus 2014 - 19:15

Piet:

Piet, niet te zwaarmoedig worden. Bij KvdB herhaaldelijk het elfde gebod en veelal zeggen ouderen: geniet van het leven. De positieve ervaringen overheersen in je verslagen. Nu de tweede helft met straks Sulima erbij met André en Lidy. Hartelijke groet van Piet en Heidi.

• 27 Augustus 2014 - 20:02

Arie Van Der Sar:

Fijn voor je Piet, dat je de wandeltocht als geheel tot nu toe als positief hebt ervaren. Hopelijk wordt dat gevoel alleen maar sterker, hoewel met die kleine Vis op komst.....

gr,

arie

• 27 Augustus 2014 - 20:10

Henk Rost:

Piet, ik begrijp dat het je ziel raakt en dat is toch ook iets wat bij het leven hoort. Heel veel sukses met de 2e helft van jouw tocht.

• 27 Augustus 2014 - 20:37

Ben:

Piet,

Het is goed dat je je emoties toont en het is niet nodig dit niet te benoemen,integendeel !!!

Jij ervaart deze tocht als een persoonlijke verrijking en uiteindelijk gaat het daarom

Zoals ik je al eerder persoonlijk heb verteld ben ik ervan overtuigd dat je deze tocht gaat volbrengen ,ondanks de moeilijke momenten die nog ongetwijfeld gaan komen,

Het ga je verder goed !!!

gr
    Ben

• 27 Augustus 2014 - 21:43

Marin En Corry.:

Piet
    Deze emotie begrijpen wij heel goed zo intens naar toegeleefd wij zijn trots op jou op naar de tweede helft groeten van ons

• 28 Augustus 2014 - 10:08

Sjaak:

Mooi moment in je reis om op de helft te zijn.
    Nu vliegen de dagen voorbij.
    Heel veel plezier en sterkte in de verdere reis.

Gr.uit Hoofddorp
    Sjaak

• 28 Augustus 2014 - 11:14

Kitty:

Hoi Piet, emotie is een gek ding, maar het is goed om het toe te laten,
    Het hoort bij je beleving en dat is op dit moment heel wat!
    Piet we zijn beretrots op jou!
    Gr.kitty

• 28 Augustus 2014 - 14:17

Joop:

Ha Piet, met een KLEINE ploeg getrouwen een echte BEKERWEDSTRIJD gezien tegen een zeer lastig Lienden, een goed herstel na Zaterdag j.l. Prima sfeer en goed voor het zelf- vertrouwen..
    Ik zie dat de heft erop zit en dat je er een goed gevoel bij hebt. Nu nog André in bloed vorm naast en het goede eind is in zicht. Succes. Joop.