vooruit rijden - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu vooruit rijden - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu

vooruit rijden

Blijf op de hoogte en volg Piet

03 September 2014 | Mexico, León de los Aldamas

Vanmorgen na het ontbijt op weg om Lidy onze Courier (bepakking) en Sulima wat van de omgeving te laten zien voor de eerst drie volgende etappe's .
Lange paden langs de prov. Weg het is niet anders
Pelgrims van de laatste 3 weken weer ontmoet
Lidy teruggereden en is er klaar voor !
Morgen weer de paden op !

• 03 September 2014 - 22:18

Annet Vis:

Hallo Ome Piet,
    Nou dat klinkt weer positief veel succes voor morgen.
    Krijgen we dan vanaf morgen ook reisverslagen van ome Andre?
    En hopelijk is het vandaag goed gegaan met de portemonnee? ha ha.
    Groeten weer van ons.
    Annet.

• 03 September 2014 - 23:20

Aad Vis:

Hoi Piet ik heb gehoord dat onze jongste broer André momenteel pelgrimeerd naar Santiago. heb je hem al gezien HA HA HA . leuke foto van de hereniging.
    het loopt nu op rolletjes zeker. Vandaag heb ik sinds 10 dagen iets gegeten ik hoop dat het wat beter zal gaan en dat geld ook voor Tonny.
    Ton is vandaag in Rotterdam geweest en heeft een gesprek gehad met de behandelend arts. hij mag alles doen want zijn conditie is uitstekend, na de chemiekuur van vandaag zou hij zich niet erg lekker voelen dan moet hij zich in acht nemen en rust nemen.

Piet & André veel inspiratie en diepgang en geniet van alles van wat Galicië pleegt te bieden.
    Sulima & Lidy voor jullie geld het zelfde en veel plezier samen.

• 03 September 2014 - 23:35

Els En Ton:

hallo familie.
    piet jij hebt al bewezen, André jij moet het nog waar maken.
    Ik zou zeggen succes allebij, en meiden ik denk dat jullie je ook wel zullen vermaken.
    Wij wensen jullie mooi weer en veel loop plezier.
    Groetjes Els enTon