herenigd - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu herenigd - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu

herenigd

Blijf op de hoogte en volg Piet

02 September 2014 | Mexico, León de los Aldamas

Zo om half drie waren Sulima,Lidy en André er.
Voor Sulima en mij een emotioneel weerzien .
Tenslotte nog nooit zo lang van elkaar weg geweest !
Is goed zo.

• 02 September 2014 - 19:19

Kitty:

Hoi Piet en Sulima, mooie foto, herenigd, en dat met n golfshirt, had sulima zeker meegenomen. Idd zijn jullie nog nooit zolang uit elkaar geweest, maar voor nu is dat verleden tijd.
    Vanaf nu samen de tocht beleven, de een als wandelaar en de ander als toeschouwer, mooi toch?
    Trouwens wat een leuke kaart voor de 2 Geen tweeling Visjes, ga lekker genieten, van elkaar, van de nog te lopen kilometers, en doe André en Lidy de groeten.
    Veel plezier
    Groet Kitty

• 02 September 2014 - 20:00

Corry Holtkamp:

Dat was het lekkerste biertje van de eeuw groeten aan andre en lidy en een goede wandeling martin en corry

• 02 September 2014 - 20:32

Piet Van Der Wiel:

Nu zullen die laatste loodjes vast niet de zwaarste zijn. Groet van Piet en Heidi

• 02 September 2014 - 21:54

Peet Pieters:

Leuke foto Piet.
    Ziet er goed uit.
    Goed dat jullie nu allemaal samen zijn.Succes de komende weken met André erbij.
    Gr. Marianne en Peet op weg naar huis van vakantie.

• 02 September 2014 - 22:24

Carla En Cees:

De blijdschap straalt van de foto af,wat een gelukkig weerzien zal dat geweest zijn!
    Ik denk dat de eerste helft DE LAATSTE LOODJES waren en het tweede en laatste een stuk makkelijker en gezelliger zal worden.ZET HEM OP PIET EN ANDRÉ!!!! Sulima en LIdy zorg goed
    voor jullie mannen en geniet van de reis. VEEL PLEZIER .
    Groeten van Cees en Carla

• 02 September 2014 - 22:33

Annet Vis:

Hallo Ome Piet en tante Sulima,
    Wat een leuke foto van jullie.
    En ome Piet, je ziet er goed uit geschoren en wel zo te zien.
    Voor morgen een gezellige dag met elkaar, en succes het vervolg van de Camino.
    Groeten,
    Annet.

• 03 September 2014 - 09:17

Elly En Gerard Wiegmann:

Hoi vissenfamilie,
    Herkenden ze je nog Piet, zo te zien wel. MAAK ER NOG MAAR EEN MOOIE TIJD VAN...!!!

• 03 September 2014 - 10:16

Peter Van Der Burg:

Geweldig Piet, eindelijk weer bij elkaar ! Voor Sulima ook een emo momentje denk ik, tenslotte zal zij ook weer moeten wennen aan de dirigent :-) geniet van de laatste loodjes en pas je tempo aan he ! Rietje komt vandaag weer thuis, alles ok. heel veel plezier nog en groetjes van de Fam.

• 03 September 2014 - 10:19

Henk:

Hallo broers en schone zussen,succes en geniet er van.