Cruz de Fierro - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Cruz de Fierro - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Cruz de Fierro

Door: Andre-Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

07 September 2014 | Spanje, Santa Catalina de Somoza

Sorry maar gisteren 6-9 waren wij redelijk afgepeigerd na de wandeling naar Cruz de Fierro .
Om 7.30 begonnen Andre en ik aan de wandeling naar Rabanal del Camino ging vlot.
Daarna een stuk steil omhoog van 1100 M naar 1400 meter richting Foncebadon , daar wat gegeten en op naar Cruz de Fierro.
Zo vaak gezien in documentaires en nu stonden wij er zelf ,weer een emotioneel moment !
Voor Annet de steen neergelegd met briefje (Annet foto komt apart in dagboek !) en ook de steen van ons Sulima en Piet, en die van Andre en Lidy neergelegd .
Daarna steile afdaling naar Ponferrada,prachtige vergezichten maar moeilijk pad !
Beneden hadden we het wel gehad voor de dag.
Gedoucht , opgeknapt en naar de kerk !
Daarna lekker gegeten bij Italuaans restaurant , koffie met een likeurtje en naar bedje toe !

• 07 September 2014 - 21:22

Annet Vis:

Ha die Ome Piet,
    Wel bijzonder hoor dat mijn steen daar nu ligt.
    Ben benieuwd naar de foto.
    Groeten,
    Annet . X