Alto Perdon - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Alto Perdon - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Alto Perdon

Blijf op de hoogte en volg Piet

15 Augustus 2014 | Spanje, Puente la Reina

Vanochtend om 6 uur wakker
Geen rustige nacht in de Albergue met 150 pelgrims wat teveel van het goede
Italianen bleven maar lawaai maken .
Ontbijt genomen en om 6.50 gaan lopen
Gelukkig verlichting in Pamplona duurde toch 3 kwartier on door de stad te komen
Na een bakkie gedronken en op naar de Alto Perdon (zie foto) om 11.30 na nog een stop onderweg op de top !
Halfuur pauze daar prachtig uitzicht.
Ik dacht nu 'makkie maar dat viel vies tegen !
2 kolom.naar beneden steil met alleen maar stenen en rotsen mijn knieën knikte
Helemaal kapot beneden en toen in t dorp heerlijk kippenvleugels met n biertje genomen.
Om 13.30 nog de laatste 7 km en om 15.00 uur in Puente La Reina
Ik n biertje en mijn Finse reisgenote een sangria de Italianen later ook n biertje en samen met nog n stel Ieren gezellig gezeten Ieren gingen eerst nog vanwege 15 aug . (Maria ten hemelopneming) een lied zingen prachtig !
Nu douchen , was doen eten en vroeg naar bed
Was een prachtige dag ! Als je zoveel keer die ijzeren pelgrims met vanen in de boekjes heb gezien en ben ik er zelf nu geweest !
Groet en tot morgen

• 15 Augustus 2014 - 18:47

Ton Koene:

Hi Piet,
    Leuk zo'n foto erbij.
    Ik zie dat je goed weer hebt.
    Prettige voortzetting en groetjes
    Ton en Bep

• 15 Augustus 2014 - 18:54

Peter Koene:

Hey Piet,
    Leuk te lezen hoe het gaat. Snap dat je Sulima mist, maar om dan de eerste de beste nacht al bij een vent in bed te duiken..... Hehehehe....
    Vind het nog steeds prachtig dat je dit doet. Lijkt me echt geweldig. Geniet ervan!
    Peter

• 15 Augustus 2014 - 21:53

Frans V.d. Burg:

Hoi Piet ,

Met grote belangstelling lezen wij je reisverslag .
    Grote bewondering hoe je soepeltjes de bergen op en afgaat .
    Je wordt al een aardige berggeit , maar je hebt al aardig wat kilometertjes in je benen ,weken heb je getraind in de bergen van Gerlos .
    Hee Pietje loopt Gaby ook mee , leuk samen op de foto , doe ze de groeten van ons .
    Voor de komende tijd heel veel loop plezier en geniet ervan.
    Hartelijk groeten van ons .
    Riet en Frans .

• 15 Augustus 2014 - 22:04

Annet Vis:

Hallo Ome Piet,
    Wat een prachtige foto, bijna hetzelfde als in "Het Boek" en je gaat er steeds meer uitzien als een echte Peregrino! Volgens mij wel de verkeerde pet. Volgende foto met het juiste petje!.
    Voor morgen weer succes.
    Groeten,
    Annet.

• 15 Augustus 2014 - 23:45

Gerard Wiegmann:

Hoi Piet, wat moet je nou met die brandblusser aan de zijkant, de remmen een beetje vastgelopen met de afdaling...???

• 16 Augustus 2014 - 12:20

Els En Ton :

Piet ben jij dat echt op die foto? En je weet toch wel dat kamelen niet echt zijn maar goed al metal zal het af en wel zwaar zijn ,en dan al die mensen die je onderweg ontmoet dat maakt het toch ook heel bijzonder .Hou vol en wij volgen je.