Estella/Lizarra - Reisverslag uit Estella, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Estella/Lizarra - Reisverslag uit Estella, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Estella/Lizarra

Blijf op de hoogte en volg Piet

16 Augustus 2014 | Spanje, Estella

Ondanks dat er in Camino gids is vermeld dat t een makkelijke dag is van 22km viel het mij niet mee !
Veel paden met stenen steil omhoog en omlaag
Laatste 7 km waren gemakkelijk
Leuke mensen onderweg gesproken
Mijn Finse wandelgenote gaat morgen niet lopen en ging naar n hotel en dus afscheid genomen
Ik naar Albergo van de RK Kerk welke wordt beheerd door een echtpaar met behulp van geestelijk gehandicapten
Echt ontroerend hoe behulpzaam ze zijn !
Nu is 16.30 en ga ik naar t centrum om een heerlijk biertje te drinken
Oh ja het weer was bewolkt en een frisse noordenwind dus gelukkig niet zo heet
Morgen vooruitzicht 30 Gr
We zien het wel !

  • 16 Augustus 2014 - 16:54

    Corry Holtkamp:

    Piet wij vinden het heel erg gezellig om je verslag te lezen en leven helemaal met je mee.
    Ik denk dat het je meer doet dan van tevoren bedacht had
    We wensen je voor morgen weer een mooie pelgrims tocht

    Groeten Martin enCorry .

  • 16 Augustus 2014 - 16:56

    Jan & Nelleke De Witte:

    Hoi Piet,
    Geen saai moment tot nu toe en ook geen 'walk in the park' of Midden Delfland......
    Maar goed dat je veel getraind hebt, want de uitdagingen t.n.t. doen een aanspraak op je doorzettingsvermogen! Chapeau.
    Denk overigens wel dat die Finse de goede keuzes maakt......heerlijk zo'n hotelbed!
    De tocht past heel goed bij wat je in je reisdetails/profiel al aangaf "Iets anders"....
    Heb het idee dat het HEEL iets anders is, maar uniek om mee te maken.
    We genieten van je verhalen, belevingen en ook van de serrano-ham (op afstand)
    Zet 'm op, blijf genieten en een lieve groet van je buren.
    N&J

  • 16 Augustus 2014 - 16:58

    Kitty:

    Hoi Piet,
    Wat een avontuur beleef jij, en telkens met anderen,
    Maar heeft God je al horen brommen? Met al die stenen, en beklimmingen en afdalingen?
    Of ben je dan juist in jezelf gekeerd?
    Ik volg je elke dag, vind het leuk je verhalen te lezen en wens je morgen ook weer succes,
    want warmte valt niet mee.
    Zet M op, groet kitty

  • 16 Augustus 2014 - 18:23

    Jan En Jetske:

    Hallo Piet ,je bent al aardig op weg ondanks de steile paden ,maar hopen dat het niet te warm wordt. We volgen je op de hoor en denken aan je! Neem maar een lekker biertje en veel wandelplezier!


    Groet Jan en Jetske

  • 16 Augustus 2014 - 21:25

    Mirja:

    Ha Ome Piet,
    Zo te lezen zijn het zware dagen...hou vol en kijk uit!
    Lekker kip eten met een biertje erbij, klinkt goed, dat houdt je vast op de been.....alvast weltrusten en hopelijk slaap je vannacht beter.
    Groetjes van Mirja
    xxx

  • 16 Augustus 2014 - 22:27

    Annet Vis:

    Ha dei Ome Piet, daar ben ik weer.
    Ik hoop voor u dat het morgen dan wat beter gaat. Als het warm is, genoeg water meenemen en ik zou zeker even stoppen bij de fontein die wijn schenkt.
    Voor morgen weer succes.
    PS Pa, Bram, Lucas en Daan zijn inmiddels bij Koen aangekomen, tent opzetten en daarna zijn ze gaan uit eten.
    Groeten,
    Annet Vis.

  • 17 Augustus 2014 - 00:21

    Harry Koene:

    ha die pietje,heb al n paar biertjes op,dus kunnen wat spelfouten inzitten
    bijna n week weg piet,respect hoor piet voor wat je doet!en dat biertje na afloopzal toch wel heel erg lekker smaken!en gaaf dat je zulke leuke mensen op je pad treft!!!met recht Kei gaaf dus!
    en morgen 30 graden lees ik,ik begrijp die finse piet,die word te heet vermoed ik......
    maar jij goes on and on...klasse pietje!!!
    en laatmorgen dat biertje goedsmaken piet,want dat verdien je jongen!!
    succes piet we denken aan je hier.... en nemen uiteraard ook n biertje
    proost jongen,,op de goede afloop!!!
    groetjes je golfmaatjes
    Har en therese

  • 17 Augustus 2014 - 13:20

    Ab Van Dijk:

    Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik na het lezen van je eerste verslagen mijn woorden moet kiezen, want wat je deze dagen al mee gemaakt heb, daarop heb je je niet kunnen voorbereiden in ons kikkerlanden. Geen echte keien en heuvels (bergen) en dalen.
    Hou dit vol Piet en ik hoop dat je er ook nog van genieten kan. (Het wandelen en het biertje).
    Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Estella

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 24650

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: