kolometers - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu kolometers - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

kolometers

Blijf op de hoogte en volg Piet

20 Augustus 2014 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Was helemaal vergeten dat afgelopen zaterdag de 7 van 700 km er afging en gisteren de 6 van 600 km er afging
Vanochtend gestart en de eerste km paal gaf aan nog 582 km naar Santiago De Compostella
Wel last van mijn beide zijden schraal en een beetje bloederig
Knie rechts gevoelig !
Benen 'S morgens stijf voor de rest nog geen problemen Alhoewel de rugzak wel soms zwaar weegt op mijn schouders !
Nog 11 dagen dan zijn Sulima, Lidy en André er en dan geen geen rugzak meer !
Kan niet wachten !
Verder tijdens het lopen wel vaak stil iedereen heeft zo z'n eigen gedachten is mooi !
En dan zo maar na ' n halfuur stilte begint iemand in de groep te zingen !
Geweldig op die eindeloze vlakte !

  • 20 Augustus 2014 - 17:24

    Martin Holtkamp:

    Hallo Piet. Als ik dit verslag lees zou ik zo maar mee willen lopen wat een sfeer tijdens die wandelingen. Wel een beetje jaloers maar ja de prestatie die jij levert kan ik niet meer opbrengen dus helaas. Maar we genieten wel van de sfeerbeelden die je in de verhalen weergeeft. Erg fijn en we kijken uit naar het volgende bericht.
    Groetjes en sterkte van Corry en Martin

  • 20 Augustus 2014 - 23:15

    Annet Vis:

    Hallo Ome Piet,
    Nou nog even volhouden dan 582 km alsof het niets is! en oh oh was Sulima er maar om je te verzorgen.
    Gelukkig nog 11 dagen maar .... een echte pelgrim loopt in vol ornaat dus ook met rugzak.
    En mijn steen kan natuurlijk niet mee in de auto!
    Geniet morgen weer van de tocht, succes en luister ook naar muziek misschien ga je dan ook spontaan zingen. Ik ken wel een mooi nummer waar we elkaar jaarlijks even over bellen ik denk dat dat prachtig kan klinken zo in de wijnvelden.
    Groeten en tot het volgende verslag.
    Annet Vis.

  • 21 Augustus 2014 - 16:15

    Nelly Staal:

    Leuk hoor dit te kunnen volgen.
    Moedig hoor, nog 11 dagen dan komt Sulima.
    Groetjes
    Nel Staal

  • 21 Augustus 2014 - 19:26

    Arie Van Der Sar:

    Ha Piet,

    Wellicht heb je het inmiddels reeds zelf verzonnen, maar vaseline helpt o.a. ook goed tegen schraalheid. Dus 's morgens insmeren, gedurende je lopen nog een keer en 's avonds na het douchen (ervan uitgaande, dat je dat doet).

    gr,

    arie JACOBUS(!) van der sar

    Maasland - Maassluis is veel korter!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 24659

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: