leuke foto van gisteren. maaltijd met z'n allen - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu leuke foto van gisteren. maaltijd met z'n allen - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

leuke foto van gisteren. maaltijd met z'n allen

Blijf op de hoogte en volg Piet

20 Augustus 2014 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Leuk hoor !

  • 20 Augustus 2014 - 17:19

    Martin Holtkamp:

    Leuk idee van die foto. We dachten een beetje sfeer te kunnen proeven van jouw leven in Spanje. Helaas de foto is niet aangekomen. Misschien op verkeerde knoppen gedrukt, Piet? Geeft niet hoor het komt wel goed. Zwager Martin

  • 20 Augustus 2014 - 18:03

    Kitty:

    Geen verkeerde knoppen, wij hebben m wel gezien. Piet hartstikke leuk,
    En wij vinden je diehard, gister weer 28 km gewoon ff doorgegaan met de groep, super hoor!!!
    Was wel benieuwd wat de stand van vandaag was, maar ik begrijp dat er zonder WiFi weinig mogelijk is, Piet we wensen je veel gezelligheid met de meegaanders, en veel succes voor de dag van morgen
    Gr. Kitty

  • 20 Augustus 2014 - 19:03

    Harry Koene:

    ha die piet,goh leuke foto daar,en nu weet ik waar die kar van Harteveld is.....
    en je schreef iemand zong tijdens t lopen,is broer hans er al dan.... ja ja lets walk together piet
    maar ondanks de pijntjes loop je lekker door... klasse piet....en ik begreep over 11 dagen mag je rugzak af.... goh piet dan kan je elke dag weer aan sulima vragen WAAR IS ME BROOD ENGELTJE!
    weet je t nog lols!!!
    in je maasland is t momenteel gewoon koud piet en soms komt de regen met bakken naar beneden!
    Maar als ik jou hoorde valt er bij jou wel eens een hagelbuitje....dus we klagen maar niet
    en piet altijd handig op t terras... nee geen ijs vandaag...
    nou piet geniet van deze unieke tocht,t is zwaar ,maar je geniet wel!respect voor je piet
    en piet je bespaart n hoop golfballen,die je normaal de bomen in jaagt...
    en voor mijn rug is t ook goed hoef niet meer te bukken
    maaarrrrrr piet,mis je wel grote vriend
    nou neem er eentje en proost piet,op je mooie tocht
    groetjessssssssssssssssss
    Har en Therese

  • 20 Augustus 2014 - 19:29

    Marja Weltevrede:

    Hallo Piet!
    Je bent inmiddels al weer ruim een week onderweg. We volgen met belangstelling de verslagen en genieten ook van je foto's. Zo krijgen we een vleug van een idee van wat jij mee- en doormaakt. Want om echt te weten hoe het is zal je zelf mee moeten lopen denk ik. Sulima praat me ook af en toe bij en ik heb bij haar het boek gezien met de beschrijving. Wat een bijzondere en prachtige tocht! Maar ook wel zwaar. Diep respect hoor! Neem op tijd je rust en zorg goed voor je lijf, want het zou zonde zijn als lichamelijke ongemakken het genieten van de tocht zouden belemmeren. Veel succes en sterkte gewenst!
    Lieve groet, Marja

  • 20 Augustus 2014 - 22:17

    Hans Jan:

    Hallo Piet,
    het blijft bewonderenswaardig dat jij daar je stappen maakt.
    we volgen je op de voet ,letterlijk, hou vol en blijf genieten.

    groeten

    Hans Jan en Jacqueline

  • 21 Augustus 2014 - 09:54

    Martin Holtkamp:

    Goede morgen Piet,
    Mijn reactie over die foto gisteren was een beetje voorbarig. Na enig zoeken heb ik ze gevonden. Dus niet jij maar ik heb de verkeerde knoppen ingedrukt. Zeg maar onbenul(lig). Verder dacht ik dat ze in de Rioja wijn produceerde maar op de foto zie ik een vers gemaaide akker. Wie weet kom je ook nog eens in een wijngaard terecht. Groet Martin

  • 21 Augustus 2014 - 11:12

    Joop:

    Ha Piet, ik volg je dagelijks eventjes. STILL GOING STRONG.Prima ,mijn complimenten.
    Zo nu en dan begin ik zelf een beetje enthousiast te worden, voorlopig alleen voor het
    2e gedeelte van de dag n.l. P&P : n.l. pleintjes en pils.
    Hou je haaks!

  • 21 Augustus 2014 - 18:17

    Mirja:

    Hoi ome Piet,
    Wat moet je nog een hoop kilometers lopen, met de auto is het al ver. Gelukkig kan je nu aftellen naar de dag dat je tante Sulima weer ziet, en natuurlijk je broertje.....hou vol en kijk vooral goed uit!
    Groetjes van Mirja xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 24855

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: