Belorad - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Belorad - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Belorad

Blijf op de hoogte en volg Piet

21 Augustus 2014 | Spanje, Belorado

Zo na een heerlijke rustige nacht in een pension uitgerust aan de etappe begonnen richting Belorado
Gisterenavond met de hele groep zelf gekookt en gegeten en daarna gauw naar mijn mandje
De etappe was eentonig mooi weer en tegen 12.00 uur werd het wel erg warm
Met Renée Fransman 2 Duitsers en 2 Australiërs een Oostenrijkse gezellig gepicknickt en toen allen weer op stap
De laatste 10 km alleen met Italiaan en Oostenrijkse ( Ayse) gelopen heerlijk in de stilte met je eigen gedachten !
Om 15.00 uur waren bij de Albergue Quatre Cantone .
Prachtige tuin en kleine slaapzalen
Om 19.30 gezamenlijk koken en eten .
Dat was t voor vandaag
Oh ja knie ging vandaag wel alleen mijn beide zijden zien er niet uit schraal en soms wat bloed
Door de Fransoos ingestraald ! We zien wel !

• 21 Augustus 2014 - 19:58

Peter Koene:

Hey Piet,

Ik zie dat je gestaag voort gaat! Klasse! Moet heel bijzonder zijn. Hou vol en we blijven je volgen! Visum is eindelijk binnen dus over anderhalve week....

Groet, Peter

• 21 Augustus 2014 - 22:19

Annet Vis:

Ha die ome Piet,
    Daar zijn we weer.
    Gelukkig dat het weer wat beter gaat met knie en andere verwondingen.
    En volgens mij gaat het erg goed want u ligt voor op schema, rustig aan er moeten nog wat etappes overblijven om samen te lopen met broer Andre.
    Tip voor morgen, rondom Montes de Oca zet het petje op met bedel voor de nodige bescherming. Vroeger was het een gevreesde etappe vanwege de duizend gevaren die hen ( de pelgrims ) bedreigden.
    Voor morgen weer succes en tot het volgende verslag.
    Groeten,
    Annet Vis.

• 22 Augustus 2014 - 15:30

Paula:

Hallo Piet, Martin stuurde me jouw verhaal door. Ik vind het enig. Gezellig dat je zoveel aardige mensen ontmoet. Zorg goed voor alle verwondingen. Er moeten nog heel wat etappes volgen. Geniet van mensen die je tegenkomt en van de stilte die misschien iets te "zeggen"heeft.
    Groetjes, Paula.