Omlopen ! - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu Omlopen ! - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Omlopen !

Blijf op de hoogte en volg Piet

09 September 2014 | Spanje, Sarria

Vanochtend om 7.45 weer op pad.
Het maantje stond nog aan de hemel !
André dacht dat de zon al op kwam maar die liet nog op zich wachten .
In een rustig tempo richting Samos waar nog een prachtig oud klooster te bewonderen viel.
Eerst langs de weg maar na 45 minuten het bos in wat hoed was aangegeven .
Om 10.00 uur in Samos , op terras een kop koffie en chocolade koekjes , lekker!
Toen zus Corry gebeld ze is vandaag jarig 73 jaren jong vond ze erg leuk !
Gaf André nog wat advies dat hij niet meer van de aangegeven route afwijken mag.
Genietend van ons tweede bakkie reden de dames ons voorbij ! Maar na een telefoontje stonden ze ons toch even op te wachten !
Daarna vol goede moed verder met in ons achterhoofd dat wij nog 11 km moesten lopen!
Nu dat was redelijk bezijden de werkelijkheid .
Letterlijk en figuurlijk werden wij het bos ingestuurd en 3 uur later kwamen wij er weer uit , ongeveer 5 km extra gelopen en veel devotie verspeeld !
Eind goed al goed na een heerlijke lunch en douche nu weer het ventje .
André had nog energie over en is de stad in met Lidy !
Morgen zien we wel weer !
Groet A L S P

  • 09 September 2014 - 20:04

    Arie:

    Piet, ik wil niet al te vervelend doen, maar die kleine komt er bij en je hele schema ligt overhoop. Overigens heb je voor de verloren gegane devotie nog voldoende tijd om dat weer op het oorspronkelijke niveau te brengen.

    gr,

    arie

  • 10 September 2014 - 10:00

    Stella Van Den Berg:

    Hallo Piet
    Ik volg af en toe jouw tocht en heb vanmorgen voor onze tennis bijeenkomst met de Maaslanders de laatste berichten nog even doorgekeken.
    Ik heb bewondering voor jouw doorzettingsvermogen. Hou vol...
    Ik ga de berichtgeving verder volgen tot aan het eindpunt.
    Groetjes ook aan Sulima.
    Stella van den Berg

  • 10 September 2014 - 16:12

    Ria:

    Wij zitten in Friesland, maar tijd genoeg om voor jullie te bidden.

  • 10 September 2014 - 19:21

    Harry Koene:

    ha pietjeeeeeeee nou t gaat nu toch opschieten hoop ik,of jullie moeten echt heel veel gaan omlopen...
    en andre ging binnendoor met onze oosterburen.... ja ja die weten t altijd beter he,ik vermoed dat die duitse pelgrims dachten dat ji over een TOLWEG liep ,dat schijn n hot item te zijn in duitsland begreep ik
    en ik lees dat je heel wat bakkies doet onderweg...en de dames rijden je voorbij,vermoedelijk herkennen ze je niet met zo n enorme sik piet... en het is echt te bidden dat ze die bmw heel laten maatje,want een ding dat jij zo n end loopt ,alle respect,maar jij met andre en je medepilgrims een vette bmw duwen naar santiago ,ja das echt n prestatie van formaat vriend
    daarmee haal je de pers....
    en ik weet niet of broer andre ook zn sik laat staan piet,maar dat kan enorme problemen geven bij de zusters van de haas.....waarschijnlijk lopen de verkeerde mensen met de kado,s weg,omdat jullie onherkenbaar zijn
    en vorige week was hier in t nieuws...in made (brabant)een cobra ontsnapt)paniek alom
    ja sommigen houden er vreemde dieren op na...
    en ik kan me voorstellen dat jij na thuis komst een dier erg koestert nl een ANTILOPE.....
    begrijpelijk overigens
    ik las dat je t bos werd ingestuurd....moet voor jou wel bekend zijn piet.met golfen kom je na je afslag ook vaak in bebost terrein terecht,en dirigeert iedereen te gaan zoeken naar je ballen
    en wat vind je engeltje van je sik piet.... een voordeel is misschien je sik fungeert als geluidswal....dus je praat wat minder luid....dus ik zou zeggen laat m dan maar staan piet,kunnen wij wat makkelijker verstaanbaar kleppen op kantoor
    verder word je gemist bij je voetbalcluppie piet,,,jij schreeuwt ze altijd naar voren langs t lijntje,maar die mannen zijn gewoon van de leg daar,krijgen geen aanwijzingen meer van hun hulpcoach in de tribune...vandaar die zero points
    nou piet en andre nog 100 km d8 ik.....
    jullie gaan t zeker halen....ik hoop die dikke bmw met de dames er in ook...
    nou verder denise naar schiphol gebracht maandagochtend half 3 en toen dacht ik nog ja dat zal piet never nooit vragen,,,,kan je me naar schiphol brengen....want ja lopen is voor de wandelaars .vliegen voor de vogels
    en de eerlijkheid gebied me te zeggen geen hond verkoopt jou n ticket met die sik piet
    gewoon to dangerous....dus hou t maar bij lopen en golfen grote vriend
    nou ouwe reus geniet van de omgeving..en evt de andere mooie dames die je zeker ook tegenkomt,hetzij met lopen,in auto's of indien bij regen in de bus....
    nou de laatste loodjes piet en andre
    en dan weer naar huis ,want je golmaten wachten op je verhalen piet
    en therese n ik weer op t golfen op zondag met je engeltje
    sulima en lidie de groetjes
    we denken aan jullie
    damn ik krijg n sik van t typen hier....
    groetjesssssssssssssssssssssssssss
    har en therese

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sarria

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 24655

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: