Parador - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu Parador - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Parador

Blijf op de hoogte en volg Piet

31 Augustus 2014 | Mexico, León de los Aldamas

Zo zondag 31aug.blijft voor de Fam.Vis een gedenkwaardige dag !
Het hostel Parador is een oud klooster gebouwd in 1100 t.b.v. De pelgrims op weg naar Santiago.
Nu luxe hotel maar nog steeds korting voor de pelgrims.
Vele van mijn wandelgenoten nemen hier een of twee dagen rust en dat wad vanmorgen te merken in de ontbijtzaal!
Het leek wel een reünie , geweldig om met mensen te ontbijten die je pas drie weken kent en in mijn en hun idee al een eeuwigheid .
Dit is een van de vele dingen die deze pelgrimstocht zo waardevol maken.
Nu even koffiedrinken en dan naar de fysio
Later meer .

  • 31 Augustus 2014 - 12:57

    Ab Van Dijk:

    Als ik zo je woorden lees denk ik dat je na die weken ontdekt heb dat er meer achter mensen bestaat dan alleen maar werken en plezier maken. Natuurlijk raak je vermoeid, maar wat je er voor terug krijgt is geweldig. Ik heb zoals je weet Sulima nog op bezoek gehad en gisteren (bij de voetbal) je broer André. Beide een goede reis gewenst en hoop dat jullie het met z'n vieren tot een goed einde zullen brengen. Heel veel sterkte op de nog af te leggen kilometers.
    Volgen jullie op de voet (in onze luie stoel, ha,ha)

  • 31 Augustus 2014 - 13:50

    Ellen Vis:

    Goeiemiddag Piet,

    Van Annet en Sulima hoorde ik vrijdag dat je een blog bijhoudt van je Jacobus-wandeling. Erg leuk om te lezen en je zo te kunnen volgen. Heel veel plezier en sterkte met de nog te wandelen kilometers. Erg fijn dat André deze week mee gaat wandelen en Sulima weer bij je is! Groetjes uit De Lier van Ellen

  • 31 Augustus 2014 - 20:46

    Marja Weltevrede:

    Ha Piet, een rustig en relaxed weekend? Nog twee dagen rust en dan.... Ik weet zeker dat ze dit ook lezen dus ik wil Sulima, Lidy en André een hele goede reis naar Spanje wensen! En dat jullie daarna een mooie tijd hebben met elkaar met het volbrengen van de tocht! We blijven je blog in de gaten houden en hopen op nog meer mooie verhalen. Lieve groet, Marja (en ook van Ben natuurlijk!)

  • 31 Augustus 2014 - 21:43

    Annet Vis:

    Hallo Ome Piet,
    Ik had net nog tante Sulima aan de telefoon. Druk bezig met de laatste voorbereidingen voor morgen.
    Geniet nog van de vrije dagen.
    Groeten van ons.
    Annet.

  • 31 Augustus 2014 - 21:48

    Ad Holtkamp:

    Piet,

    Dagelijks even kijken hoe het met je gaat. Ik krijg de indruk dat je een ervaring opdoet die boven jouw verwachting is. Een levenservaring die niemand je meer af kan nemen.
    Nu lekker uitrusten, en dan aan de tweede helft beginnen. Veel succes de komende etappes.
    Groet van Ad en Ivonne.

  • 01 September 2014 - 08:59

    Harry Koene:

    mogguh pietjeeeeeeee,nou jongen al n beetje bijgekomen daar ...ik lees dat je in korte tijd vrienden hebt gemaakt en je schrijft t lijkt wel of ik ze al jaren ken...goh ik hoop dat zij er ook zo over denken piet
    want ja als jij aan tafel zit...hey lulhannes.geef mij de melk!of tegen iemand zegt HOU JIJ NU EVEN JE MOND! ja vergeten doen die mensen dat nooit tuuk!En ik zag op foto piet ,damn piet wat n enorme sik heb je man!!!
    ik zou m daar wel afhalen piet,want voor je t weet zie ze je als terrorist...kan best link zijn piet
    en nog n tip piet
    ook je voice mail ff veranderen he!
    als ik je bel en je neemt niet op hoor ik hallo ik ben piet ik ben dr ff niet
    maar nu met die enorme sik piet,is mischien de volgende tekst beter
    HALLO IK BEN PIET! EN JE KENT ME NIET!
    of een ander optie
    HALLO IK BEN PIET IK BEN ER WEER,ALLEEN JE KENT ME NIET MEER!
    i zou t zeker ff doen piet
    en ook bij kwekers die in je klantenkring zitten
    ik kan me voorstellen als je binnenkomt dat ze zeggen
    NEE NEE IKKE GEEN WERK VOOR U!
    Oondanks dat ze toch moeten begrijpen dat een landloper geen dikke bmw rijd!
    met golfclubs achter in
    nou piet ben blij dat je je vermaakt op je welverdiende rustdagen
    ik had eerst zoiets ja wat zou ie nou toch doen in zn eentje daar
    terrassie,shaggie,mooie dames kijken!
    maar je hebt echt vrienden voor t leven merk ik piet(had ook niet anders verwacht)
    en je hebt er nog meer piet maar die zitten thuis een mailtje te typen naar jou!!!
    en leven ontzettend met jou mee!
    nou zoals ik al zij je engeltje is onderweg piet,met andre en lidie
    het weerzien zal best emotioneel zijn ouwe reus...maar je hebt ze wel weer bij je piet!
    ik hoor net piet keeper vermeer van ajax naar feijenoord!
    als dat maar goed gaat in de kuip voor die jongen ,een foutje en de bananen worden bloedduur
    verder is ajax niet best momenteel!
    nou jongen rust nog ff lekker uit,ik heb je engeltje wat buitenlandse woorden geleerd,maar of ze daar echt verder mee komt i dont know piet
    hou je haaks vriend....de volgende etappes met je engeltje,dat geeft verlichting toch.... enne op tijd slapen he savonds!!!maar je zal wel met pretoogjes lopen de komende weken!!!
    hou je haaks piet,we denken aan jullie!!!!
    always
    groetjes har en therese

  • 01 September 2014 - 09:38

    Jan & Nelleke De Witte:

    Goedemorgen Piet,

    Het is ook hier volop genieten.....
    van je verhalen, ontmoetingen, emoties, iets mindere momenten, je kilometers, je ziele roerselen, de verhalen van m.n. Harry (die je vreselijk mist...:-)) etc. etc.
    Wat een beleving....uit je dagelijkse wereldse wereld naar een beleving die veel dieper gaat dan je misschien ooit had voorgesteld. Niet werelds, maar wel een wereldse beleving....nu al onvergetelijk en onvergelijkbaar. Geen FD, geen BD, geen Lulhannessen.....'slechts' een RK (pelgrim).....

    Inmiddels zijn de hulptroepen onderweg, we hebben het gezien en komt er nog weer een emotielaag bovenop al datgene wat je t.n.t. hebt beleefd.....

    Geniet, herstel en maak je klaar voor je 2e deel van deze bijzondere onderneming. Wij kijken alweer uit naar je volgende Pelgrim-verhalenreeks.

    Nelleke&Jan

  • 01 September 2014 - 12:45

    Desiree :

    Dag ome Piet,
    Ik lees iedere dag met plezier alle reisverslagen. Wat een ongelofelijk mooie ervaring zal dit voor u zijn. Petje af hoor ondanks alle pijntjes en het onbekende gewoon doorgaan. Wat fijn dat tante Sulima, oom André en tante Lidy onderweg zijn om verder mee te lopen/reizen. Geniet nog lekker van de rustdagen en heel veel succes de komende kilometers!!

    Groetjes van Desiree en Sjaak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, León de los Aldamas

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 24700

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: