Uitrusten - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu Uitrusten - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Piet Vis - WaarBenJij.nu

Uitrusten

Blijf op de hoogte en volg Piet

01 September 2014 | Mexico, León de los Aldamas

Zo maandag de dag dat Sulima,Lidy en André richting Leon gaan .
Ik verheug mij er op !
Fysio heeft mij goed gedaan aardige man met wat spirituele nabehandeling .
Heel wat anders dan bij Paul Husslage maar het voelde goed.
Na deze drie rustdagen wil ik eigenlijk weer op pad maar wacht toch maar op Sulima hahaha !
Ga vanmiddag de etappe-indeling naar Santiago wat wijzigen en morgen met André doornemen !
Gun de meisjes eigenlijk een dag Leon mooie stad met veel winkels,wordt hand op de portemonnee houden !
Tenslotte zijn wij pelgrims met een smalle beurs !
Hasta manana !

  • 01 September 2014 - 18:58

    Leo En Elly Kleijwegt:

    Beste Petrus,
    Wat een belevenis moet het zijn. Mooi om het mee te lezen. De stemming wordt wat opgewekter merk ik, met het vooruitzicht van het weerzien met Sulima en het krijgen van een loopmaat voor de komende etappes. We wensen je (jullie) nog prachtige belevenissen toe en vergeet niet ons mee te laten genieten.
    Adiós y buen viaje! Leo en Elly

  • 01 September 2014 - 20:19

    Arie:

    Piet, de afgelopen weken had ik langzamerhand de indruk gekregen, dat uiteindelijk het wandelen een positief effect op je gemoed zou kunnen hebben. Echter een halve dag in een streekbus om de etappe in te korten, dagelijks alcoholmisbruik en zojuist lees ik, dat je hebzucht weer boven komt drijven, want de meisjes kunnen leuk winkelen in Leon wel vergeten.

    Er tegen aan hè!

    arie

  • 01 September 2014 - 22:37

    Peter Koene:

    Hey Piet,

    Goed dat je even hebt kunnen rusten. Dat zal wel een verandering zijn nu Sulima en André en Lidy er bij zijn! Wens je een goede voortzetting van je tocht. Morgen komt Kiki aan op Schiphol, maar ik blijf je verslagen volgen hoor! Was hier de afgelopen weken prutswerk, maar de komende dagen wordt het weer beter. Geniet ervan, ook van het samen zijn! Peter

  • 01 September 2014 - 23:05

    Annet Vis:

    Hallo Ome Piet,
    Nog gezellige dagen in Leon geniet nog even van de rust en de omgeving.
    Kan ik de etappe wijziging krijgen? ik moet natuurlijk wel weten wanneer etappe 21 nu gelopen gaat worden.
    Enne........misschien hebben de dames zelf wel een portemonnee bij zich.
    Groeten weer van ons.
    Annet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, León de los Aldamas

Mijn eerste reis

Jarenlang naar uitgekeken om op pelgrimstocht te gaan naar
Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Epiloog

15 September 2014

Ons doel bereikt !

13 September 2014

O Pedrouzo

12 September 2014

Arzua

11 September 2014

Palas de Rei
Piet

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 24693

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 30 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: